Gå til innhold

Kombinert vaskemaskin/tørketrommel?

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

Noen som har erfaring med sånne?

Tørketrommelen min har gitt seg for mange måneder siden, og vaskemaskina begynner å oppføre seg pussig til tider. Så nå tenker jeg å kjøpe en kombinert en. Vi har ikke så veldig stor plass på badet, så om det finnes noen gode kombinert vask/tørk hadde det passet ypperlig.

Forslag noen?

Skrevet

gå jo an å ha en tørketrommel oppå vaskemaskina..

4barns mor-77
Skrevet

gå jo an å ha en tørketrommel oppå vaskemaskina..

Nei, vi har skråtak der maskina _må_ stå... Er plass til begge deler, men jeg vil heller ha plass til andre ting...

Skrevet

Nei, vi har skråtak der maskina _må_ stå... Er plass til begge deler, men jeg vil heller ha plass til andre ting...

ok skjønner :)

Skrevet

Jeg har kun erfaring med dette fra en leilighet vi leide under en utenlandsferie. Det var veldig kjekt - bare fylte i tøyet og så slapp man å huske på å putte det inn i trommel etterpå.

Men ulempen er at du ikke får startet en ny vask før enn tørkinga er ferdig. Hjemme har jeg separate maskiner, og da setter jeg ofte på en ny maskin med vask etter å ha puttet vask nr 1 over i tørketrommelen.

Men dersom jeg ikke hadde hatt plass til to separate maskiner, hadde jeg nok heller ønsket med en kombinasjon enn å ikke ha tørketrommel i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...