4barns mor-77 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Noen som har erfaring med sånne? Tørketrommelen min har gitt seg for mange måneder siden, og vaskemaskina begynner å oppføre seg pussig til tider. Så nå tenker jeg å kjøpe en kombinert en. Vi har ikke så veldig stor plass på badet, så om det finnes noen gode kombinert vask/tørk hadde det passet ypperlig. Forslag noen? 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 gå jo an å ha en tørketrommel oppå vaskemaskina.. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 gå jo an å ha en tørketrommel oppå vaskemaskina.. Nei, vi har skråtak der maskina _må_ stå... Er plass til begge deler, men jeg vil heller ha plass til andre ting... 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Nei, vi har skråtak der maskina _må_ stå... Er plass til begge deler, men jeg vil heller ha plass til andre ting... ok skjønner 0 Siter
NeaNoor Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Vi har denne og er veldig fornøyd. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000MV4D_JV8?ProductID=MVvD4QFH2iIAAAEOnJ5CGhzm&CatalogCategoryID=6GfD4QFHCu8AAAEOG.I03xiL 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Vi har denne og er veldig fornøyd. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000MV4D_JV8?ProductID=MVvD4QFH2iIAAAEOnJ5CGhzm&CatalogCategoryID=6GfD4QFHCu8AAAEOG.I03xiL Tusen takk for link;) 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har kun erfaring med dette fra en leilighet vi leide under en utenlandsferie. Det var veldig kjekt - bare fylte i tøyet og så slapp man å huske på å putte det inn i trommel etterpå. Men ulempen er at du ikke får startet en ny vask før enn tørkinga er ferdig. Hjemme har jeg separate maskiner, og da setter jeg ofte på en ny maskin med vask etter å ha puttet vask nr 1 over i tørketrommelen. Men dersom jeg ikke hadde hatt plass til to separate maskiner, hadde jeg nok heller ønsket med en kombinasjon enn å ikke ha tørketrommel i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.