Gå til innhold

Verdens hyggeligste

Anbefalte innlegg

Gjest Media har stor makt
Skrevet

arbeidsplass med et supert miljø har jeg. Men ingen tror meg lenger. De andre vet best. Avisene har jo skrevet det,så da er det vel slik da.

Gjest Pontiac
Skrevet

Men nå er det vel ikke slik at du i det hele tatt trenger at noen tror hverken ditt eller datt, eller trenger å overbevise noen.

Er du fornøyd, og storfornøy etter som jeg forstår, med din arb.plass så vær det, uavhengig av hva andre, også media, måtte mene.

Skrevet

Men nå er det vel ikke slik at du i det hele tatt trenger at noen tror hverken ditt eller datt, eller trenger å overbevise noen.

Er du fornøyd, og storfornøy etter som jeg forstår, med din arb.plass så vær det, uavhengig av hva andre, også media, måtte mene.

Jeg kommer nok til å fortsatt være fornøyd ja.

Og så kommer jeg til å være -enda- mer kritisk når jeg leser aviser fremover:)

Gjest andre har større makt enn media
Skrevet

Er kanskje initialene dine GLV, og arbeidsplassen din i et stort hus med LO på?

Skrevet

Er kanskje initialene dine GLV, og arbeidsplassen din i et stort hus med LO på?

"LOL"

Jeg tror hun har viktigere ting å gjøre:)

Skrevet

Men din personlige opplevelse er kanskje ikke gyldig for alle som jobber på samme sted?

Gjest Media har stor makt.
Skrevet

Men din personlige opplevelse er kanskje ikke gyldig for alle som jobber på samme sted?

Selvsagt ikke. Jeg kan bare uttale meg på vegne av meg og de jeg har rundt meg og som jeg daglig snakker med.

Det føles rart å lese at det skal være et dårlig miljø, som jeg føler media prøver å gi inntrykk av.

Selve "saken" har jeg ingen mening om.

Gjest andre har større makt enn media
Skrevet

"LOL"

Jeg tror hun har viktigere ting å gjøre:)

Men om det i hvert fall står LO på veggen, så vet jeg med sikkerhet at det er en del som støtter det synet som kommer fram i media. Og som har egne opplevelser å fortelle om. Er bare overraska over at det ikke har kommet fram tidligere.

Skrevet

Hva DU synes er ikke nødvendigvis hva andre synes. Forskjellig personlighet og forskjellig kjemi personer mellom, samt at personer oppfører seg forskjellig til forskjellige folk gjør gjerne at synet på en arbeidssituasjon kan være svært så delt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...