hmnja Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 jeg har noen ribbein som stikker veldig ut å er til tider veldig vondt å ligge på ser ut som jeg har to ekstra bryst.det ser heller ikke pent ut.jeg har veldig komplekser for dette. går det an å operer sånn? i så fall hvem kan gjøre dette? jeg har kontaktet flere private klinikker men får bare til svar at de ikke utfører slike inngrep. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ja, du kan få operert bort de nederste ribbeina, men tror du må påkoste operasjonen selv! 0 Siter
Gemini Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Legge på deg litt, så du kommer opp i normalvekt, så bør problemet være løst. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Legge på deg litt, så du kommer opp i normalvekt, så bør problemet være løst. Jeg er normalvektig og har samme problem, men jeg velger å beholde de ribbeina jeg har. Det trenger ikke å ha noe med undervekt å gjøre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.