Gjest skal Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hadde den i hodet før, men nå husker jeg ikke helt. Vet at det var 2 egg, 100g smør, like mye av mel og sukker, men husker ikke om det var 1 eller 2 dl. Og tror ca 1/2 ts eller mindre bakepulver. Noen som vet, ev har en oppskrift m 1 dl mel? Har ikke så mye igjen.. Ja, og selvfølgelig kakao, men det tar jeg alltid på gefülen. hilsen en såååååååå sjokoladesyk 0 Siter
Gjest hallow ;o/ Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Kjøp en Toro pose. Det er min "oppskrift" når jeg skal lage muffins. 0 Siter
fresja Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er mange oppskrifter her på nettet. De jeg så på hadde mer enn 1 dl mel. Skal du lage nå i kveld, kan du lage halv oppskrift eller mindre! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Kjøp en Toro pose. Det er min "oppskrift" når jeg skal lage muffins. Hjelper ikke i kveld da. Men jo, de er gode! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er mange oppskrifter her på nettet. De jeg så på hadde mer enn 1 dl mel. Skal du lage nå i kveld, kan du lage halv oppskrift eller mindre! Takk! Lagde halv oppskrift jeg, med 1 dl. Så ut som om det ble rett konsistens. 10 min i ovnen nå, så.. *slurp" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.