Gå til innhold

Amerikansk Idol, og tysk Idol

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har sett på TV2 Zebra i kveld. Innledende runder er bare så utrolig artig å se på. Jeg ler så jeg får vondt i magen, både av de mindre talentfulle - og ikke minst av dommerne. Simon Cowell er "not rude" i år *hehe* særlig... Jeg skulle vært der og underholdt sjøl ;P *haha*

Men kongen av dommere, er Dieter Bohen (fra Modern Talking på 80-tallet). Hvis du skjønner et snev av deutsch, så må du ikke gå glipp av Idol/Superstar på RTL+ i morgen kveld. For å si det sånn... Simon er pudder i forhold til denne mannen!

Skrevet

Jeg kan ikke tysk så jeg ser ikke på tysk idol. Men fy søren som jeg lo idag da jeg så den amerikanske idol!!!!!

*ler enda*

Skrevet

Det er det sykeste jeg har hørt i hele mitt liv. Helt utrolig.. og bare 11 år????

Ja, det er faktisk utrolig..

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg kan ikke tysk så jeg ser ikke på tysk idol. Men fy søren som jeg lo idag da jeg så den amerikanske idol!!!!!

*ler enda*

Simon er _mann_ *glise* Har sånn sansen for småfrekke kommentarer *hehe* Han har noe sjarmerende over seg også. Så du hu' villspika til slutt, eller? Synd med sensureringa...!

Skrevet

Jeg så på i går kveld, og ble skikkelig opphengt i hun lyse på 19 som bodde alene med bestefaren. Hun hadde noe spesielt ved seg, både stemme og type.

Og som hun gråt da hun gikk videre. Dette var nok ikke noen bortskjemt jente, nei.

Skrevet

Jeg så på i går kveld, og ble skikkelig opphengt i hun lyse på 19 som bodde alene med bestefaren. Hun hadde noe spesielt ved seg, både stemme og type.

Og som hun gråt da hun gikk videre. Dette var nok ikke noen bortskjemt jente, nei.

Jeg så ikke hele programmet, bare helt på slutten da en blond jente med svært kort skjørt og meget dyp utrigning kom med salve på salve mot Abdul & Cowell! ;-)

Fikk dessverre ikke med meg sangen hennes, men det er utrolig at folk babler slik i vei foran kamera. De må da vel ha sett på dette programmet før og sett at folk ofte dummer seg ut etter å ha blitt avvist på audition?

Eller har de bare slik grenseløs tro på seg selv at de ikke er i stand til å forstå at de kanskje ikke er så dritflinke til å synge?

Gjest Flystripa
Skrevet

Håper det går bra med henne, hun har ikke hatt det lett, men hun er heldig, for stemmen og utseendet/personligheten var bra.

Tenk å bli forlatt slik, og i tillegg ha en forelder i fengsel. Må tro den bestefaren har gjort noe rett, når jenta er så fornuftig!

Skrevet

Jeg så ikke hele programmet, bare helt på slutten da en blond jente med svært kort skjørt og meget dyp utrigning kom med salve på salve mot Abdul & Cowell! ;-)

Fikk dessverre ikke med meg sangen hennes, men det er utrolig at folk babler slik i vei foran kamera. De må da vel ha sett på dette programmet før og sett at folk ofte dummer seg ut etter å ha blitt avvist på audition?

Eller har de bare slik grenseløs tro på seg selv at de ikke er i stand til å forstå at de kanskje ikke er så dritflinke til å synge?

Var hun litt fyldig og litt farget? I så fall så jeg glimt av henne.

Men hun "min" var tidlig i programmet, før kl. 20.30. Nydelig stemme, fin type.

Skrevet

Håper det går bra med henne, hun har ikke hatt det lett, men hun er heldig, for stemmen og utseendet/personligheten var bra.

Tenk å bli forlatt slik, og i tillegg ha en forelder i fengsel. Må tro den bestefaren har gjort noe rett, når jenta er så fornuftig!

Ja, hun virket sympatisk og moden for alderen.

Jeg tror folk vil elske henne, også fordi hun har hatt det vanskelig.

Skrevet

Var hun litt fyldig og litt farget? I så fall så jeg glimt av henne.

Men hun "min" var tidlig i programmet, før kl. 20.30. Nydelig stemme, fin type.

Jeg klarer faktisk ikke å huske om hun var litt farget, men kanskje var hun det. Hun hadde farget hår og noe slags metallisk stoff i klærne. Hun plapra voldsomt om hvor gammel Abdul var og at det var _henne_ som var den kommende stjernen og tenk at de sa nei til henne osv osv. Hun raljerte i vei som en full sjømann i ganske mange minutter! Det var ganske mange grove ord som ble bleep'et ut! ;-)

Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER folk uten selvinnsikt. Derfor digger jeg auditionprogrammene til Idol og Dansefeber/ you think you can dance. De som stiller opp har ingen anelse om hvor mye glede de bringer meg på en tv-kveld. Jeg sitter klar med pute i tilfelle det blir for ille, rødmer når det _blir_ for ille og ellers koser meg glugg ihjel.

når jeg ser noen av deltagerne, stiller jeg meg det samme spørsmålet som når jeg ser tenåringer ravende på gata etter midnatt: hvor er foreldrene? Slikt må de skjerme barna sine for. :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER folk uten selvinnsikt. Derfor digger jeg auditionprogrammene til Idol og Dansefeber/ you think you can dance. De som stiller opp har ingen anelse om hvor mye glede de bringer meg på en tv-kveld. Jeg sitter klar med pute i tilfelle det blir for ille, rødmer når det _blir_ for ille og ellers koser meg glugg ihjel.

når jeg ser noen av deltagerne, stiller jeg meg det samme spørsmålet som når jeg ser tenåringer ravende på gata etter midnatt: hvor er foreldrene? Slikt må de skjerme barna sine for. :-)

Ja, det er morsomt - men jeg gremmes av og til over de høyst pinlige opptredene.

Dieter hadde noen langt over kanten kommentarer i kveld. *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...