Gå til innhold

Noe i serien House.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Så en person med masse penger kan altså bare plutselig styre i vei på et sykehus selv om han ikke har peiling?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

16

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

6

• citoyen

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er jo Cuddy som er sjef for sykehuset, Vogler er styreleder. Men han har vel ganske mye han skulle ha sagt, iom at han ga 100 mill. til sykehuset.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror nok en som spytter inn 100 millioner dollar og kjøper seg plass som styreleder, har litt han skulle ha sagt.

Når det er sagt er nok ikke House en veldig realistisk sykehusserie. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tror nok en som spytter inn 100 millioner dollar og kjøper seg plass som styreleder, har litt han skulle ha sagt.

Joooooooooo! Hyperrealistisk! :D

Grr, så sinna jeg blir, de er så treige med å få ut nye episoder. Sukk, stønn, syt & klag.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joooooooooo! Hyperrealistisk! :D

Grr, så sinna jeg blir, de er så treige med å få ut nye episoder. Sukk, stønn, syt & klag.

Men du har da mye du kan se i ventetida.

Har du sett Gudfaren ennå?`

Six Feet Under?

Carnivale?

Sopranos?

Hvis ikke har du ingen grunn til å klage! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Six Feet Under?

Carnivale?

Sopranos?

Nei, men det er ikke HOUSE! Skjønn det da. :)

Fikk ikke Gudfaren-trilogi til jul, så den må jeg vente med. Har lovet en annen kompis å se Prison Break, så har jeg lastet ned Heroes og Ugly Betty og holder på å laste ned Grey's Anatomy sesong 2. Mangler ikke ting å se på, men det betyr ikke at jeg ikke vil se mer av den gretne legen. ;)

Skrevet

Fikk ikke Gudfaren-trilogi til jul, så den må jeg vente med. Har lovet en annen kompis å se Prison Break, så har jeg lastet ned Heroes og Ugly Betty og holder på å laste ned Grey's Anatomy sesong 2. Mangler ikke ting å se på, men det betyr ikke at jeg ikke vil se mer av den gretne legen. ;)

Kan du ikke laste ned neste sesong av House da, når du først er i gang? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men hvis du ser serier som er minst like gode som House, vil du glemme House for en stund. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du ikke laste ned neste sesong av House da, når du først er i gang? :)

Har da gjort det, men nå har jeg sett alle og må vente på at de sender nye episoder i USA. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men hvis du ser serier som er minst like gode som House, vil du glemme House for en stund. :)

Kan aldri glemme House. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Cuddy er sjefen, som PP sier. Og han svære fyren har ikke -egentlig- noe han skal ha sagt, annet enn "om du ikke gjør som jeg sier tar jeg min 100 millioner dollar og går". Og plutselig ble han betydningsfull likevel ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er jo Cuddy som er sjef for sykehuset, Vogler er styreleder. Men han har vel ganske mye han skulle ha sagt, iom at han ga 100 mill. til sykehuset.

Han der Vogler frarøvet meg nesten nattesøvnen! Var så irritert på han og bekymret for at en av legene måtte gå. Skjønte jo at House fikk bli, siden det er flere sesonger.

Jøss, at det går an og leve seg så inn i en serie ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han der Vogler frarøvet meg nesten nattesøvnen! Var så irritert på han og bekymret for at en av legene måtte gå. Skjønte jo at House fikk bli, siden det er flere sesonger.

Jøss, at det går an og leve seg så inn i en serie ;o)

Ja, det var nervepirrende greier! Og verre skal det bli. Hehe. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det var nervepirrende greier! Og verre skal det bli. Hehe. :)

*bestiller sesong 2 nå*

hare1365380455
Skrevet

Cuddy er sjefen, som PP sier. Og han svære fyren har ikke -egentlig- noe han skal ha sagt, annet enn "om du ikke gjør som jeg sier tar jeg min 100 millioner dollar og går". Og plutselig ble han betydningsfull likevel ;)

Han var så irriterende!

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet jo det! :)

hare1365380455
Skrevet

For en snik.... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

For en snik.... :)

Jepp. Sneaky bastard.

hare1365380455
Skrevet

Six Feet Under?

Carnivale?

Sopranos?

Du glemte The shield!

Nå kommer vel snart Twin Peaks i posten?

:)

hare1365380455
Skrevet

Har da gjort det, men nå har jeg sett alle og må vente på at de sender nye episoder i USA. :)

Du må ikke se så fort! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...