Gå til innhold

Noe i serien House.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Har dessverre sett alle episodene hittil, men skal selvsagt kjøpe sesong 3 på dvd når den kommer ut. :)

Gjør det du. Er det lenge til?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

16

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

6

• citoyen

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke sett Ugly Betty, men innbiller meg at det ikke er serie for meg. Og jeg aner ikke engang hva den handler om :o)

En "mindre pen" jente som begynner å jobbe i et motemagasin. Litt komedie og litt drama. Passelig underholdende. :)

hare1365380455
Skrevet

Pluss et par til.

Kinofilmene jeg har hatt lyst til å se i hele høst, begynner endelig å dukke opp på dvd. :)

Jippi! Da har du planene klare..;)

Skrevet

Å jeg har nok å se! Jeg har en hel liste med serier! Hva ser du for tiden?

Jeg ser på første sesongen av CSI og jeg har sju sesonger, Men jeg klarer ikke alle sesongene i maraton, må se noe annet innimellom.

Skrevet

En "mindre pen" jente som begynner å jobbe i et motemagasin. Litt komedie og litt drama. Passelig underholdende. :)

Jeg visste det.

Den er ikke noe for meg. Av en eller annen grunn så liker jeg ikke utenlandsk humor, bare norsk nesten.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gjør det du. Er det lenge til?

De er midt i å sende sesong 3 på amerikansk tv, så det tar nok sikkert en (god) stund før den kommer på dvd i Norge, tenker jeg.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser på første sesongen av CSI og jeg har sju sesonger, Men jeg klarer ikke alle sesongene i maraton, må se noe annet innimellom.

Så har du i alle fall nok å se! :)

hare1365380455
Skrevet

De er midt i å sende sesong 3 på amerikansk tv, så det tar nok sikkert en (god) stund før den kommer på dvd i Norge, tenker jeg.

Jaja, du får være tålmodig... Og se noe annet!

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jaja, du får være tålmodig... Og se noe annet!

:)

Jeg må nok bare det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...