morinor Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Vurderer å ta to ukers ferietur mot slutten av skoleåret i år, men lurer på deres erfaringer med dette. Enten blir det i slutten av mai/begynnelsen av juni, slik at ungene (3. og 6.klasse) får 1-2 uker på skolen etter at vi har kommet tilbake, eller så blir det at vi drar slik at vi er borte den siste eller de to siste skoleukene. Noen erfaringer med hva som er lurt/ikke lurt? 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Når de ikke er eldre er det i hvert fall sjelden et problem å ta fri den siste uken før sommerferien. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er i hvert fall strengt forbudt på skolen til minstemann. Der er det møteplikt hver da dersom det ikke er snakk om sykdom, død eller begravelse. Men der er det møteplikt på foreldremøte også. Og følger man ikke reglene så mister ungene skoleplassen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er i hvert fall strengt forbudt på skolen til minstemann. Der er det møteplikt hver da dersom det ikke er snakk om sykdom, død eller begravelse. Men der er det møteplikt på foreldremøte også. Og følger man ikke reglene så mister ungene skoleplassen. er ikke det litt uvanlig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 er ikke det litt uvanlig? Sikkert, jeg har ikke vært med på det med de andre ungene, men her er det strengt og dyrt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Sikkert, jeg har ikke vært med på det med de andre ungene, men her er det strengt og dyrt. hørtes kjedelig ut :/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 hørtes kjedelig ut :/ Jeg har valgt det sjøl så. Men alternativet var dårlig for min så av to onder var dette det minste. Og man unner jo ungene det man kan hvis man har råd. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har valgt det sjøl så. Men alternativet var dårlig for min så av to onder var dette det minste. Og man unner jo ungene det man kan hvis man har råd. ok. sant 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.