Gå til innhold

Klaer- og div - i Norge i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

jeg har nettopp faatt vite at jeg maa reise til Oslo i morgen ettermiddiag.

Han som skulle paa konferansen har faatt hjernerystelse....

ser jo vaermelding paa nettet...men er det lurt med f.eks ull?

Selve moetene er OK - det blir alltid varmt.

men jeg har lyst til aa gaa ut, shopping etc.

Oslo er ikke et sted jeg kjenner veldig godt...hvor er det lurt aa se etter interior designs...f.eks. gardiner og barneklaer?> Lamper?

Slik kursen er paa NOK og £ er det billigere aa handle i Norge.

Og hvor kan jeg faa sursild. reinsdyrkjoett etc? Og surkaal?

Servelatpoelse?

Skrevet

Servelat og surkål kan du få i alle matbutikker. Hvis sursild er sild i vann på glass, så fås det også i de fleste matbutikker.

Jeg ville satset på ull i morgen siden det er meldt snø.

Gjest Liza i London
Skrevet

Servelat og surkål kan du få i alle matbutikker. Hvis sursild er sild i vann på glass, så fås det også i de fleste matbutikker.

Jeg ville satset på ull i morgen siden det er meldt snø.

Snoe???

serioes snoe?

Eller bare litt?

*sjekker aftenposten.no og groesser*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg spår gjerne været i morgen:

3 kuldegrader til frokost, 0 grader og snø rundt lunsjtider, og regn og 3 varmegrader rundt middagstider.

Det er sånn vi har hatt det store deler av vinteren, noe som gjør prognosen troverdig.

Ok. Jeg løy og brukte VG.

Matvarene får du kjøpt i alle matbutikker.

Og du: Det blir glatt i morgen. Ingen leiebil!

Skrevet

Snoe???

serioes snoe?

Eller bare litt?

*sjekker aftenposten.no og groesser*

Ja, det påstod i hvert fall værmeldingen på TV2.

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg spår gjerne været i morgen:

3 kuldegrader til frokost, 0 grader og snø rundt lunsjtider, og regn og 3 varmegrader rundt middagstider.

Det er sånn vi har hatt det store deler av vinteren, noe som gjør prognosen troverdig.

Ok. Jeg løy og brukte VG.

Matvarene får du kjøpt i alle matbutikker.

Og du: Det blir glatt i morgen. Ingen leiebil!

Men - jeg maa jo komme mer rundt omkring...altssaa bil.

Vi skal bo paa Grand...tror det er naer Stortinget...hvor selger de servelat der???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi skal bo paa Grand...tror det er naer Stortinget...hvor selger de servelat der???

Vi er så opptatt av den jævla servilaten her på berget at du sannsynligvis får kjøpt den i resepsjonen på Grand. :)

Hvis ikke finner du bare en matbutikk.

Skal du virkelig til Oslo uten å kjøpe geitost? Hva slags utvandret nordboer er du egentlig?

Skrevet

Gå ned Karl Johan og til Oslo City og Byporten så finner du sikkert alt du trenger, enten på veien eller på kjøpesentrene,

Skrevet

Vi er så opptatt av den jævla servilaten her på berget at du sannsynligvis får kjøpt den i resepsjonen på Grand. :)

Skal du virkelig til Oslo uten å kjøpe geitost? Hva slags utvandret nordboer er du egentlig?

En riktig nordbo har et lager av geitost i fryseren.

Geitost fås også kjøpt utenfor Norge (fra Tine ja...). Prisen er selvsagt betraktelig dyrere. Rundt 50 kr for 100 gram her.

Gjest Liza i London
Skrevet

Selvfoelgelig skal jeg kjoepe den derre G35..eller noe saant...og Norvegia til ungene..og noe pakk som heter Bamsemums...men jeg regner egentlig ikke det som skikkelig mat.

*tar med tom kuffert til Norge og fyller opp*

Skrevet

Selvfoelgelig skal jeg kjoepe den derre G35..eller noe saant...og Norvegia til ungene..og noe pakk som heter Bamsemums...men jeg regner egentlig ikke det som skikkelig mat.

*tar med tom kuffert til Norge og fyller opp*

Åå, bamsemums. Enda en ting jeg savner fra Norge. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...