Gå til innhold

Limbo

Gjest ikke norsk

Anbefalte innlegg

Gjest ikke norsk
Skrevet

Hvordan skal jeg forstå dette svaret jeg fikk på SMS "Takk, jeg er fortsatt litt i limbo".

Skrevet

Limbo er en slags mellomstasjon, jeg tolker det som at avsenderen er i tvil om en avgjørelse.

Gjest ikke norsk
Skrevet

Limbo er en slags mellomstasjon, jeg tolker det som at avsenderen er i tvil om en avgjørelse.

Avsenderen måtte slutte i jobben sin på dagen. Jeg fikk vite rett etterpå tilfeldigvis når jeg ringe vedkommende. Jeg sendte en trøstemelding i dag.

Jeg har oppdaget at jeg har varmere følelser for vedkommende enn jeg viste. Dette er godt vennskap og jeg er ubeskrivelig glad for den tilliten jeg fikk å være den første til å vite.

Det dreier seg om en ressursperson, men så langt nede har jeg ikke opplevd noen før og det skremmer meg. Det handler ikke om kriminelt.

Skrevet

Avsenderen måtte slutte i jobben sin på dagen. Jeg fikk vite rett etterpå tilfeldigvis når jeg ringe vedkommende. Jeg sendte en trøstemelding i dag.

Jeg har oppdaget at jeg har varmere følelser for vedkommende enn jeg viste. Dette er godt vennskap og jeg er ubeskrivelig glad for den tilliten jeg fikk å være den første til å vite.

Det dreier seg om en ressursperson, men så langt nede har jeg ikke opplevd noen før og det skremmer meg. Det handler ikke om kriminelt.

Jeg tenker fortsatt en viss usikkerhet, og tomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...