Gå til innhold

Islamistene blandt oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra HRS sine sider:

16.01.07: Channel 4 viste i går en dokumentar basert på skjulte opptak fra sentrale moskeer i England. Imamer forbereder sine tilhengere på maktovertakelse. De oppfordrer til jihad, til ikke å stole på kristne og jøder. Tvert om oppfordres tilhengerne til hat mot de som er vantro. Barn som ikke ber skal slås. Jenter som ikke vil bære hijab skal slås. Barn må ikke gå på de vantros skoler og bli mentalt ødelagte. Homoseksuelle skal hives utfor et fjell. Hvorvidt eldre menn kan gifte seg med jentebarn er ikke et diskusjonstema, sier en imam for Muhammed giftet seg med Aisha da han var 53 år og Aisha ni år gammel. Nesten alle imamer snakker et perfekt engelsk. Flere er i såkalt dialog med britiske myndigheter om integrasjon og diskriminering, og de samarbeider også med britisk politi.

Filmene er her: http://analysator.blogspot.com/2007/01/afslret-p-video-prdikanters-hadefulde.html

----------------------------

Nå kommer det vel snart etpar av de kjente idiotene og påstår at det er dem som advarer mot dette som er nazister som i 30-åra...

Skrevet

Det er desverre alt for mange som fremdeles velger å lukke øynene for slikt - som på 30-tallet.

Men det verste er at de fremdeles velger å gå hardt ut mot de som faktisk forsøker å gjøre allmennheten oppmerksom på hva som spirer og gror av faenskap rett under bena på oss.

I stedet for å bidra til å luke ugresset vekk, så gjør de heller hva de kan for å strø på så mye gjødsel som mulig......slik at det kan spire og gro enda bedre.

Skrevet

Det er desverre alt for mange som fremdeles velger å lukke øynene for slikt - som på 30-tallet.

Men det verste er at de fremdeles velger å gå hardt ut mot de som faktisk forsøker å gjøre allmennheten oppmerksom på hva som spirer og gror av faenskap rett under bena på oss.

I stedet for å bidra til å luke ugresset vekk, så gjør de heller hva de kan for å strø på så mye gjødsel som mulig......slik at det kan spire og gro enda bedre.

Pass deg!

Du høres ikke "hakket" bedre ut enn de som kritiserte jødene på 30-tallet, bare at nå har du byttet ut jøder med muslimer:)

Skrevet

Det er verst når man får høre at slik Islam blir snakket om -slik snakket man om jødene under krigen. Jeg klarer ikke å sammneligne det jeg altså.

Skrevet

Det er verst når man får høre at slik Islam blir snakket om -slik snakket man om jødene under krigen. Jeg klarer ikke å sammneligne det jeg altså.

Nei,selvsagt kan du ikke det, da det jo er å snu virkeligheten trill rundt på hue.

Dagens fremste og mest voldelige jødehatere er jo nettopp islamistene som vi kritiserer.

Skrevet

Det er selvsagt ikke sammenliknbart, og jeg fatter heller ikke hva som foregår i "toppen" på de som klarer å lire av seg noe slikt.

Jødene var verken ute etter å lage faenskap eller gjorde det.

Islamittene ER ute etter å lage faenskap OG gjør det.

Å ikke klare å se forskjellene på å sette kritiske søkelys mot islamittene (nå) og jødene (på 30 tallet) viser jo bare hvor blinde de er - de som ikke ønsker å se.....

Skrevet

Pass deg!

Du høres ikke "hakket" bedre ut enn de som kritiserte jødene på 30-tallet, bare at nå har du byttet ut jøder med muslimer:)

Du er inne på noe der.

For det er jo helt klart at jødene på 30 tallet var like mye ute etter å lage faenskap, og gjorde det, som nåtidens islamitter er....

:-)

Skrevet

Du er inne på noe der.

For det er jo helt klart at jødene på 30 tallet var like mye ute etter å lage faenskap, og gjorde det, som nåtidens islamitter er....

:-)

Javisst:) Her har vi jo en av de stakkars islam-semittene som Sør er så bekymret for at noen skal si noe stygt om:

http://www.babalublog.com/images/FreedomGoToHell.jpg

Skrevet

Javisst:) Her har vi jo en av de stakkars islam-semittene som Sør er så bekymret for at noen skal si noe stygt om:

http://www.babalublog.com/images/FreedomGoToHell.jpg

he-he...et godt eksempel:-)

Og jeg er helt sikker på at han er veldig snill og hyggelig med bare det beste for alle i tankene....innerst inne:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...