Gå til innhold

Ang. hosting

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg startet året med influensa. Lå med høy feber i en uke, men er fortsatt litt redusert etter sykdomsperioden.

Begynte også å hoste en del i forbindelse med influensaen. Og den sliter jeg fortsatt med.

Hoster og hoster. Hoster vel opp litt slim, deilig.

Men er det vanlig å hoste så en synes at man får blodsmak i munnen? Det er vel det? Det er ikke noe blod som kommer opp da, bare litt slim av og til.

Var hos legen i starten av influensaen.

Vet jo at jeg kan få resept på cosylan, men den kan jeg dessverre ikke bruke, for da får jeg svært kraftige magesmerter.

Noen råd til å bli kvitt denne fæle hosten?

Skrevet

Slimløsende hostesaft?

Vært hos lege og fått konstatert at det er virus? Hvis ikke kan du kanskje få antibiotika?

Gjest annlovinda
Skrevet

Slimløsende hostesaft?

Vært hos lege og fått konstatert at det er virus? Hvis ikke kan du kanskje få antibiotika?

Jeg var hos legen rett etter jeg fikk influensa, trengte sykmelding, skulle ha vært på kurs med jobben.

Men da var ikke hostinga begynt å plage meg noe særlig.

Har kun brukt hostesaft ved et par anledninger, kanskje jeg skulle ha brukt det litt javnt en periode, for å sett om det hjalp noe?

Tror jeg skal prøve på det.

Ellers hadde jeg tenkt å ta meg en tur til legen rett over helga om det ikke var blitt betydelig bedre.

Takk for svar. :)

Skrevet

Jeg var hos legen rett etter jeg fikk influensa, trengte sykmelding, skulle ha vært på kurs med jobben.

Men da var ikke hostinga begynt å plage meg noe særlig.

Har kun brukt hostesaft ved et par anledninger, kanskje jeg skulle ha brukt det litt javnt en periode, for å sett om det hjalp noe?

Tror jeg skal prøve på det.

Ellers hadde jeg tenkt å ta meg en tur til legen rett over helga om det ikke var blitt betydelig bedre.

Takk for svar. :)

Gjør det, og pass på ribbeina dine når du hoster..! ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Gjør det, og pass på ribbeina dine når du hoster..! ;-)

Ja, skal passe på ribb-beina.

Det var du som hadde problemer med det, ikke sant? I tillegg til at du er ganske så gravid?

Håper det er bedre med deg nå.

:)

Skrevet

Ja, skal passe på ribb-beina.

Det var du som hadde problemer med det, ikke sant? I tillegg til at du er ganske så gravid?

Håper det er bedre med deg nå.

Takk, det er ikke så mye bedre ennå, men det kommer seg nok :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Takk, det er ikke så mye bedre ennå, men det kommer seg nok :-)

Du får iallefall ha god bedring!

Gjest NurseNovel
Skrevet

Du burde få i deg MYE vann:)

Hostesaft kjøpt uten resept har ingen virkning - da kan du heller drikke vann (billigere og mindre tilsetningsstoffer):)

Hvis du skal prøve Cosylan burde du ta en mye mindre dose hvis du skal ta den, siden du fikk vondt i magen av den.

Men riktig god bedring til deg:)

Gjest annlovinda
Skrevet

Du burde få i deg MYE vann:)

Hostesaft kjøpt uten resept har ingen virkning - da kan du heller drikke vann (billigere og mindre tilsetningsstoffer):)

Hvis du skal prøve Cosylan burde du ta en mye mindre dose hvis du skal ta den, siden du fikk vondt i magen av den.

Men riktig god bedring til deg:)

Tusen takk for det.

Jeg drikker i grunn masse vann til vanlig, også nå.

Har litt cosylan i skapet, kanskje jeg skulle ha prøvd halv dose når jeg kommer hjem fra jobb.

Takk for råd.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Tusen takk for det.

Jeg drikker i grunn masse vann til vanlig, også nå.

Har litt cosylan i skapet, kanskje jeg skulle ha prøvd halv dose når jeg kommer hjem fra jobb.

Takk for råd.

Ja du får ta deg "en støyt" :)

Lykke til og god bedring:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...