Gå til innhold

skifte eksospotte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs hva som skal siftes, om det er bare den bakre delen eller om det er hele.

Hele vil koste mellom 1.000 og 2.000, i verste fall dyrere også hvis det er en nyere bil. I tillegg kommer arbeidet.

Får ikke håpe at du har katalysator og må skifte den, den alene koster mange tusen. Men det er sjeldent at den må skiftes.

Er det bare den bakerste potten så koster dette ca. 500 og oppover, også av hengig av biltype og modell.

Du har ingen som kan hjelpe deg da?

Jeg er glad jeg skrur selv, slipper å kjøpe original deler og gjør arbeidet gratis.

Betaler bare brøkdeler for en reparasjon enn om jeg hadde hatt bilen på merkeverkstedet.

Type bil og modell er dette?

Skrevet

Spørs hva som skal siftes, om det er bare den bakre delen eller om det er hele.

Hele vil koste mellom 1.000 og 2.000, i verste fall dyrere også hvis det er en nyere bil. I tillegg kommer arbeidet.

Får ikke håpe at du har katalysator og må skifte den, den alene koster mange tusen. Men det er sjeldent at den må skiftes.

Er det bare den bakerste potten så koster dette ca. 500 og oppover, også av hengig av biltype og modell.

Du har ingen som kan hjelpe deg da?

Jeg er glad jeg skrur selv, slipper å kjøpe original deler og gjør arbeidet gratis.

Betaler bare brøkdeler for en reparasjon enn om jeg hadde hatt bilen på merkeverkstedet.

Type bil og modell er dette?

Volvo 240 stasjonsvogn 88 mod

Skrevet

Svært lettskrudde biler og du får tak i deler hos naboen:-)

En god gameml bil som har god holdbaret. Disse bilene må du skyte for å "drepe" dem:-)

Biltema har eksospotte til denne, men du bor kanskje langt unna noe sted som Biltema holder til?

Skrevet

På Biltema koster et såkalt halvsett kr. 770,- og det vil helt sikkert klare seg på din bil. Trenger du bare den bakre potta koster det kr. 270,-

I tillegg trenger du kanskje noen enkle rør, som koster under 100 lappen pr. stk, pluss monteringssett kanskje, som koster kr. 100 ,-

På et merkeverksted vil det koste mye mer.

Skrevet

Svært lettskrudde biler og du får tak i deler hos naboen:-)

En god gameml bil som har god holdbaret. Disse bilene må du skyte for å "drepe" dem:-)

Biltema har eksospotte til denne, men du bor kanskje langt unna noe sted som Biltema holder til?

Neida, biltema ligg i haugesund så det går bra :-)

Skrevet

På Biltema koster et såkalt halvsett kr. 770,- og det vil helt sikkert klare seg på din bil. Trenger du bare den bakre potta koster det kr. 270,-

I tillegg trenger du kanskje noen enkle rør, som koster under 100 lappen pr. stk, pluss monteringssett kanskje, som koster kr. 100 ,-

På et merkeverksted vil det koste mye mer.

Supert, det er berre den bakerste delen eg treng trur eg så det går sikkert bra :-)

Skrevet

Supert, det er berre den bakerste delen eg treng trur eg så det går sikkert bra :-)

Den er lett å skifte, så be svogeren din om å skifte den gratis, som et plaster på såret fordi han glemte å legge verktøyet tilbake i bilen.

Han får velge, enten å bli dratt etter bilen...på asvalt selvsagt eller å skifte potta gratis:-)

Skrevet

Den er lett å skifte, så be svogeren din om å skifte den gratis, som et plaster på såret fordi han glemte å legge verktøyet tilbake i bilen.

Han får velge, enten å bli dratt etter bilen...på asvalt selvsagt eller å skifte potta gratis:-)

Hehe ja det skal eg jammen meg gjera du ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...