Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er det dyrt å skifte eksospotte på bilen? 0 Siter
mrxx Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Spørs hva som skal siftes, om det er bare den bakre delen eller om det er hele. Hele vil koste mellom 1.000 og 2.000, i verste fall dyrere også hvis det er en nyere bil. I tillegg kommer arbeidet. Får ikke håpe at du har katalysator og må skifte den, den alene koster mange tusen. Men det er sjeldent at den må skiftes. Er det bare den bakerste potten så koster dette ca. 500 og oppover, også av hengig av biltype og modell. Du har ingen som kan hjelpe deg da? Jeg er glad jeg skrur selv, slipper å kjøpe original deler og gjør arbeidet gratis. Betaler bare brøkdeler for en reparasjon enn om jeg hadde hatt bilen på merkeverkstedet. Type bil og modell er dette? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Spørs hva som skal siftes, om det er bare den bakre delen eller om det er hele. Hele vil koste mellom 1.000 og 2.000, i verste fall dyrere også hvis det er en nyere bil. I tillegg kommer arbeidet. Får ikke håpe at du har katalysator og må skifte den, den alene koster mange tusen. Men det er sjeldent at den må skiftes. Er det bare den bakerste potten så koster dette ca. 500 og oppover, også av hengig av biltype og modell. Du har ingen som kan hjelpe deg da? Jeg er glad jeg skrur selv, slipper å kjøpe original deler og gjør arbeidet gratis. Betaler bare brøkdeler for en reparasjon enn om jeg hadde hatt bilen på merkeverkstedet. Type bil og modell er dette? Volvo 240 stasjonsvogn 88 mod 0 Siter
mrxx Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Volvo 240 stasjonsvogn 88 mod Svært lettskrudde biler og du får tak i deler hos naboen:-) En god gameml bil som har god holdbaret. Disse bilene må du skyte for å "drepe" dem:-) Biltema har eksospotte til denne, men du bor kanskje langt unna noe sted som Biltema holder til? 0 Siter
mrxx Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Volvo 240 stasjonsvogn 88 mod På Biltema koster et såkalt halvsett kr. 770,- og det vil helt sikkert klare seg på din bil. Trenger du bare den bakre potta koster det kr. 270,- I tillegg trenger du kanskje noen enkle rør, som koster under 100 lappen pr. stk, pluss monteringssett kanskje, som koster kr. 100 ,- På et merkeverksted vil det koste mye mer. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Svært lettskrudde biler og du får tak i deler hos naboen:-) En god gameml bil som har god holdbaret. Disse bilene må du skyte for å "drepe" dem:-) Biltema har eksospotte til denne, men du bor kanskje langt unna noe sted som Biltema holder til? Neida, biltema ligg i haugesund så det går bra :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 På Biltema koster et såkalt halvsett kr. 770,- og det vil helt sikkert klare seg på din bil. Trenger du bare den bakre potta koster det kr. 270,- I tillegg trenger du kanskje noen enkle rør, som koster under 100 lappen pr. stk, pluss monteringssett kanskje, som koster kr. 100 ,- På et merkeverksted vil det koste mye mer. Supert, det er berre den bakerste delen eg treng trur eg så det går sikkert bra :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Supert, det er berre den bakerste delen eg treng trur eg så det går sikkert bra :-) Den er lett å skifte, så be svogeren din om å skifte den gratis, som et plaster på såret fordi han glemte å legge verktøyet tilbake i bilen. Han får velge, enten å bli dratt etter bilen...på asvalt selvsagt eller å skifte potta gratis:-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Den er lett å skifte, så be svogeren din om å skifte den gratis, som et plaster på såret fordi han glemte å legge verktøyet tilbake i bilen. Han får velge, enten å bli dratt etter bilen...på asvalt selvsagt eller å skifte potta gratis:-) Hehe ja det skal eg jammen meg gjera du ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.