Gå til innhold

Trenger noen trøstende ord.

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til Oliver

Fikk i dag vite at jeg har celleforandringer i livmoren.Fikk helt hetta!Jeg er litt sånn som tar sorgene på forskudd så jeg tenker det værste selv om jeg vet det er tåpelig.Har ikke snakket med legen enda, fikk bare vite av hu dama i resepsjonen at jeg kom til og få ett brev.Er så nervøs og har helt panikk.Tenk om det er kreft?Hvor stor er forandringene?Jeg er jo bare 23 år.Grubler snart magesår på meg.Legen skulle ringe senere i dag.Gruer meg.Er det noen andre som har hatt det på samme måte?Eller noen som bare kan gi meg noen trøstens ord?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262422-trenger-noen-tr%C3%B8stende-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Ser at det er lenge siden du skrev inn. Du har sikkert fått svar nå.

Jeg var 29 da jeg fikk samme prøveresultatet. Celleforandringer grad 2 (tror jeg det var). Mått inn til laserkondisering. (Skrapte vekk celleforandringene på livmorhalsen med laser.)

Det jeg ikke visste var at jeg den gang var gravid med barn nr. 1, ca. 3- 4 uker på veg. Det gikk bra. Har siden fått to barn, går regelmessig (Hvert 2- 3 år) til kontroll og har ikke hatt endringer sien. Er nå 38 år.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...