Katt-ja Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det stod det var en del norsk-snakking. Men jeg snakker mer generelt i TV-serier osv. Dessuten blir det også rart når en nordmann kan snakke flytende engelsk uten aksent. OK Men det hender jo de er flinke til å legge inn litt aksent. Meryl Streep - både i Madison County og Out of Africa hørtes ut som utflyttet italiener/danske... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skjønte ingenting, jeg. Men jeg kan forstå at det høres ut som norsk, i alle fall for andre ikke-norske 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 OK Men det hender jo de er flinke til å legge inn litt aksent. Meryl Streep - både i Madison County og Out of Africa hørtes ut som utflyttet italiener/danske... Hun er noe for seg selv. :-) Men de er jo også flinke mange steder. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det hørtes ut som en blanding av russisk og islandsk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.