Gå til innhold

Er dette veldig fetende?

Anbefalte innlegg

Gjest Middgagsguri
Skrevet

Dette hadde jeg tenkt å spise i dag:

Seifilet stekt i ovnen (uten olje, smør osv)

Dampet spinat til fisken

..og det var det..

Det kan vel ikke være særlig usunt?

Gjest gørril
Skrevet

Jeg håper ikke det er alt du hadde tenkt å spise i dag? Det mest usunne en kan gjøre er vel å spise for lite...

Skrevet

Nei, sunt det der, hvis du også spiser litt flere måltider...

Skrevet

Hvorfor skal du ikke ha annet enn spinat til fisken? Det høres da fryktelig kjedelig ut. Sleng på litt mer grønnsaker som gulrot, broccoli, blomkål eller en ferdig wokblanding f.eks. Kikerter skal være ee super erstatning for ris og pasta da de er fulle av proteiner.

Gjest IQen forsvunnet?
Skrevet

Kjempeusunt i den forstand at det er altfor lite mat på en dag. Hvordan kan du tro at et sånn måltid på en dag er FETENDE?

Skrevet

Det er usunt.

Kroppen trenger mer mat enn som så på en dag.

Gjest girasol
Skrevet

Det forundrer meg litt at du ikke selv ser at dette IKKE er fetende... (Ikke for å være frekk altså :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...