Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kone og meg har vært sammen i 3,5år (gift i 6mnd) og er veldig glade i hverandre. Faktisk klarer vi knapt å holde fingrene borte fra hverandre. Hun har en umettelig kapasitet for sex og elsker nye inntrykk. Hun har lenge snakket om at hun kunne gjerne tenke seg å ha sex med andre gutter, og at jeg står fritt til å ha meg med andre jenter. Hun mener vi må få det ut av systemet mens vi er unge. Ingen dårlig idè kan det virke som. Vi har hatt trekant sammen med en annen gutt før, noe som var veldig opphissende, men tror ikke vi finner den samme kjemien med andre. Nå har hun fått helt dilla på mIRC og sitter å prater dirty med andre gutter. Jeg tenkte det ikke var så farlig, men når hun tok i bruk mic'en klikket det for meg. Jeg blir sjalu når andre gutter/menn koser seg med min kone, selv om jeg kanskje har mine krumspring. Men om jeg sa nei til swingers-ting og nei til sidesprang blir hun frustrert. Hun sier hun ikke elsker meg noe mindre selv om hun har seg med andre. Nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjemist

Jeg er enig i at sex med andre burde man gjøre unna når man er ung, men da selvsagt FØR man er i et fast forhold. Når man er i et forhold og virkelig elsker partneren, hverken vil man eller har behov for å ha sex med andre, og det å tenke på å dele partneren gjør en omtrent syk.

Dere er nok neppe særlig modne, eller veldig glad i hverandre, ellers hadde dere ikke greid det her.

Sexen er jo den ene tingen som en deler som skiller et par fra andre relasjoner som vennskap. Uten at det er noe bare paret deler så er man jo ikke særlig mer enn romkamerat da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2101144
Del på andre sider

Gjest Fantasia123

Jeg har det på samme måte som din kone, bortsett fra at min mann verken kunne tenke seg å ha sex sammen med flere, eller oppsøke swingers-klubber e.l. Jeg ønsker å prøve alt...er også biseksuell (dvs. tenner på jenter), men han ønsker ikke at jeg skal leve ut denne siden av meg.

Årsaken er at han er sjalu og vil ikke at jeg skal ha sex med andre, mens jeg synes det bare hadde vært spennende om vi hadde vært sammen med andre.Jeg hadde denne fantasien i mange år før jeg traff mannen min, men traff aldri noen jeg ville leve ut denne fantasien med, bortsett fra trekant med et par noen ganger, noe som absolutt fristet igjen. Etter at jeg traff mannen min, fikk vi raskt flere barn og mine fantasier ble vekket til live igjen ved at jeg via egne venner ble kjent med noen som praktiserer swinging, en av de aktivt. Jeg har diskutert dette med mannen min mange ganger, men det er altså helt uaktuelt for han, noe som gjør dette veldig problematisk.

Vi har et veldig bra sexliv, og er veldig glad i hverandre, og det har ingenting med det å gjøre, dvs. jeg er helt uenig med andre som mener at jeg ikke kan være glad i han hvis jeg har slike tanker/legning. Jeg tror heller ikke jeg kan bli kvitt denne siden ved meg. Det er mulig jeg hadde funnet ut at dette kanskje ikke var noe for meg likevel hvis jeg hadde fått utforsket dette ytteligere (noe jeg likevel ikke tror), men nå som jeg ikke kan leve ut dette blir denne tanken veldig dominerende, og har til og med vurdert å skille lag med mannen for å leve ut denne drømmen.

Som sagt er jeg imidlertid veldig, veldig glad i han, og ønsker jo ikke å miste han, dessuten har vi barn sammen, noe som selvfølgelig gjør dette veldig vanskelig, og som sannsynligvis gjør at jeg ikke kommer til å gå fra mannen min. Han vet imidlertid om mine drømmer og vet at jeg aldri vil bli fullstendig "tilfredsstilt" uten å leve ut dette, noe som selvfølgelig også sårer han og gjør han litt usikker.

Min anbefaling til dere er at dere ihvertfall må finne ut av dette før dere evt. får barn. Hvis dere er så forskjellige på et så viktig område som dette, tror jeg det er best at dere finner ut av dette så tidlig som mulig, og evt. går fra hverandre. Jeg tror ikke interessen til din kone vil forsvinne av seg selv... Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102291
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte som din kone, bortsett fra at min mann verken kunne tenke seg å ha sex sammen med flere, eller oppsøke swingers-klubber e.l. Jeg ønsker å prøve alt...er også biseksuell (dvs. tenner på jenter), men han ønsker ikke at jeg skal leve ut denne siden av meg.

Årsaken er at han er sjalu og vil ikke at jeg skal ha sex med andre, mens jeg synes det bare hadde vært spennende om vi hadde vært sammen med andre.Jeg hadde denne fantasien i mange år før jeg traff mannen min, men traff aldri noen jeg ville leve ut denne fantasien med, bortsett fra trekant med et par noen ganger, noe som absolutt fristet igjen. Etter at jeg traff mannen min, fikk vi raskt flere barn og mine fantasier ble vekket til live igjen ved at jeg via egne venner ble kjent med noen som praktiserer swinging, en av de aktivt. Jeg har diskutert dette med mannen min mange ganger, men det er altså helt uaktuelt for han, noe som gjør dette veldig problematisk.

Vi har et veldig bra sexliv, og er veldig glad i hverandre, og det har ingenting med det å gjøre, dvs. jeg er helt uenig med andre som mener at jeg ikke kan være glad i han hvis jeg har slike tanker/legning. Jeg tror heller ikke jeg kan bli kvitt denne siden ved meg. Det er mulig jeg hadde funnet ut at dette kanskje ikke var noe for meg likevel hvis jeg hadde fått utforsket dette ytteligere (noe jeg likevel ikke tror), men nå som jeg ikke kan leve ut dette blir denne tanken veldig dominerende, og har til og med vurdert å skille lag med mannen for å leve ut denne drømmen.

Som sagt er jeg imidlertid veldig, veldig glad i han, og ønsker jo ikke å miste han, dessuten har vi barn sammen, noe som selvfølgelig gjør dette veldig vanskelig, og som sannsynligvis gjør at jeg ikke kommer til å gå fra mannen min. Han vet imidlertid om mine drømmer og vet at jeg aldri vil bli fullstendig "tilfredsstilt" uten å leve ut dette, noe som selvfølgelig også sårer han og gjør han litt usikker.

Min anbefaling til dere er at dere ihvertfall må finne ut av dette før dere evt. får barn. Hvis dere er så forskjellige på et så viktig område som dette, tror jeg det er best at dere finner ut av dette så tidlig som mulig, og evt. går fra hverandre. Jeg tror ikke interessen til din kone vil forsvinne av seg selv... Lykke til :-)

Ekteskapet ryker når ein prøver ut sånne idiotiske ting som swingers/partnerbytte!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102300
Del på andre sider

Gjest Fantasia123

Ekteskapet ryker når ein prøver ut sånne idiotiske ting som swingers/partnerbytte!!!

Du kaller det idiotisk fordi du ikke har denne "legningen". For par som begge har denne interessen, og som kan leve ut dette uten sjalusi, vet jeg mange som anser dette som noe som faktisk beriker livet, og som de ikke vil være uten, og som absolutt ikke ødelegger et forhold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102322
Del på andre sider

Annonse

Du kaller det idiotisk fordi du ikke har denne "legningen". For par som begge har denne interessen, og som kan leve ut dette uten sjalusi, vet jeg mange som anser dette som noe som faktisk beriker livet, og som de ikke vil være uten, og som absolutt ikke ødelegger et forhold.

Eg var i eit ekteskap som varte i 7 år der me dreiv med sånt dei siste fire åra. Ekteskapet er no slutt pga at det ikkje fungerte. Partnerbytte/swingers ødela vårt ekteskap!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102361
Del på andre sider

Gjest Fantasia123

Eg var i eit ekteskap som varte i 7 år der me dreiv med sånt dei siste fire åra. Ekteskapet er no slutt pga at det ikkje fungerte. Partnerbytte/swingers ødela vårt ekteskap!!!

Jeg mente ikke at det aldri kan skade et forhold, men i mange tilfeller så gjør det heller ikke det. Men det er selvfølgelig synd når det skjer. Hvis begge ønsker, vil vel mange utforske dette uten å tënke på evt. konsekvenser, og hvis kun en vil så vil det jo være mye vanskeligere. Hva var årsaken til at dette ødela forholdet deres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102389
Del på andre sider

Jeg mente ikke at det aldri kan skade et forhold, men i mange tilfeller så gjør det heller ikke det. Men det er selvfølgelig synd når det skjer. Hvis begge ønsker, vil vel mange utforske dette uten å tënke på evt. konsekvenser, og hvis kun en vil så vil det jo være mye vanskeligere. Hva var årsaken til at dette ødela forholdet deres?

Begynte med swingers/partnerbytte og enda i at han var utro :-( Han fekk liksom aldri nok:-((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102440
Del på andre sider

Gjest Fantasia123

Begynte med swingers/partnerbytte og enda i at han var utro :-( Han fekk liksom aldri nok:-((

..men tror du ikke det kunne ha skjedd selv om dere ikke hadde begynt med swinging/partnerbytte? mitt poeng er at jeg tror at veldig mange par har glede av dette så lenge begge vil..for øvrig er jeg åpen for at vi også skal kunne ha partnere utenom..så lenge begge ønsker og vil dette og vi er åpne om det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102554
Del på andre sider

..men tror du ikke det kunne ha skjedd selv om dere ikke hadde begynt med swinging/partnerbytte? mitt poeng er at jeg tror at veldig mange par har glede av dette så lenge begge vil..for øvrig er jeg åpen for at vi også skal kunne ha partnere utenom..så lenge begge ønsker og vil dette og vi er åpne om det...

Eg e heilt uenig med deg der men men...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102592
Del på andre sider

Gjest Anonymnu

javel? Kan ikke se at mitt forhold er over, selv etter noen år hvor vi av og til har sex med et gift par.

For noen fungerer det, dersom begge parter vil like mye og man er enig om ting på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2102917
Del på andre sider

Annonse

Hei Fantasia.

Godt å se at det ikke er bare vi som har det slik. Du har nok rett i at det ikke vil komme til å forsvinne av seg selv hos min kone. Og for all del, jeg forstår jo at jeg ikke kan få i både pose og s(m)ekk. Om jeg vil ha sex med andre jenter/kvinner vil selvfølgelig hun ha rett på en "swingom". Jeg er egentlig mest åpen for partnerbytte dersom jeg er tilstede. Blir liksom litt anderledes om vi ikke har noen hemmeligheter for hverandre om du forstår. Hmmm... hvor bor dere? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2103599
Del på andre sider

Gjest Fantasia123

Hei Fantasia.

Godt å se at det ikke er bare vi som har det slik. Du har nok rett i at det ikke vil komme til å forsvinne av seg selv hos min kone. Og for all del, jeg forstår jo at jeg ikke kan få i både pose og s(m)ekk. Om jeg vil ha sex med andre jenter/kvinner vil selvfølgelig hun ha rett på en "swingom". Jeg er egentlig mest åpen for partnerbytte dersom jeg er tilstede. Blir liksom litt anderledes om vi ikke har noen hemmeligheter for hverandre om du forstår. Hmmm... hvor bor dere? :)

Hei:-) Vi bor rett utenfor Oslo. Synes for øvrig din kone høres ut som en spennende dame, men forstår også deg som blir sjalu når hun "dater" andre menn. Uansett må det være spennende å oppleve partnerbytte sammen, så lenge dere begge ønsker og begge er til stede:-) Som sagt, skulle jeg gjerne ha opplevd dette sammen med en som ønsket det like mye som meg, og det som gjør det ekstra vanskelig er at jeg er veldig god venn med denne personen, samtidig som jeg er gift og har barn med en som overhodet ikke er interessert, men som jeg er veldig glad i...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262441-min-kones-menn/#findComment-2105768
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...