Gå til innhold

Valla-saken

Gjest Typisk kjerringer ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke typisk kjerringer å krangle, konspirere og lage konflikter? Bare se her på DOL, det skal ikke mye til før det er i gang, selv på et anonymt internettforum.

Kvinner burde ikke vært ledere i mannsdominerte yrker.

Likestilling eller ikke, det funker aldri dessverre.

Skrevet

Mulig det, men hvem er det som tar opp de fleste plassene i fengslene? Hvem er det som kriger, dreper og voldtar?

Jo, det er menn.

Så jeg vet jammen ikke hvem som er verst jeg ;-)

Skrevet

Mulig det, men hvem er det som tar opp de fleste plassene i fengslene? Hvem er det som kriger, dreper og voldtar?

Jo, det er menn.

Ja takk gud for at vi damer ikke har pikk, ingen vet hvordan det hadde gått da... ;)

Skrevet

Nå er det ikke kvinnene her som krangler mest, da...

Skrevet

Nå er det ikke kvinnene her som krangler mest, da...

Om du ser bort fra islamist og innvandrertrådene!

Goliath & co ser ut til å ha forsvunnet i det blå, akkurat som sør...har de funnet seg andre og bedre egnede forum tro? :)

Skrevet

Ja takk gud for at vi damer ikke har pikk, ingen vet hvordan det hadde gått da... ;)

Er du dame sjøl og så skriver du sånt piss?

Skrevet

Nei, personen er neppe dame. Uansett bare et innlegg for å provosere.

Skrevet

Jo, det er menn.

Godt poeng.

Blir så lei av den der kjerringer som ledere fungerer ikke. Men mange mannlige ledere har vel også funnet på tull.

Skrevet

Godt poeng.

Blir så lei av den der kjerringer som ledere fungerer ikke. Men mange mannlige ledere har vel også funnet på tull.

Ja, herlighet. Ikke minst fordi det nettopp er flest av dem :-)

Skrevet

Om du ser bort fra islamist og innvandrertrådene!

Goliath & co ser ut til å ha forsvunnet i det blå, akkurat som sør...har de funnet seg andre og bedre egnede forum tro? :)

Fremdeles her, men få interessante tråder å skrive i.

Alt for mye "kjerringkrangel"....:-)

Skrevet

Tipper at dette er en "gammel kjenning" jeg:-)

Skrevet

Kanskje vi hadde vært flinkere til å bruke slike redskap. Vi hadde neppe brukt dem så mye til voldtekter som menn gjør.

Skrevet

Menn kan være som kjerringer, og kvinner i lederstillinger oppfører seg ofte som menn. Forstår ikke sånt pisspreik som du serverer her.

Skrevet

Nei, personen er neppe dame. Uansett bare et innlegg for å provosere.

Beklager at jeg provoserte, jeg mente det hele bare litt humoristisk.

Mente ikke å hisse gemyttene

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...