Gå til innhold

Hvor er den andre vinterskoen til Squishy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har vært borte i flere dager og har ikke dukket opp. Særdeles kreative ideer til hvor den kan være hadde vært flott akkurat nå, siden vi skal ut av huset om tjue minutter eller så!

Det er snakk om den venstre skoen, sånn i tilfelle noen synske trenger å vite det ;)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

23

• Lillemus

2

• morsan

2

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Den er sikkert reist til det landet der alle vottene til guttungen er ;o)

Skrevet

Den er sikkert reist til det landet der alle vottene til guttungen er ;o)

Uff, ikke si det, da ;) (Har forresten et votteproblem her også, men jeg tror vottenissen er eksen som bor i etasjen under).

Skoene kostet 600 kroner, _må_ finne den som mangler :(

Skrevet

Under trappa ute, under kommoden i gangen, bak kjøleskapet eller under sengen hans?

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg tror skoen har satt seg fast bak i en krok i det trangeste og "roteste rommet" du har. Der skoene er når det ikke er vinter. Du har bare glømt at det er "vinter" og har lagt de der etter du kjøpte de!

Skrevet

Under trappa ute, under kommoden i gangen, bak kjøleskapet eller under sengen hans?

Sjekket de aktuelle stedene, men dine synske evner slo ikke til. Du må øve mer! ;)

Takk for forslag :)

Skrevet

Stapp begge bena i venstre sko:-)

Haha :) Ja, da blir han fornøyd, skal du tro ;)

Gjest Synske frida
Skrevet

Oppi skittentøydunken? hos naboungen?

Bor du i blokk? da kan den være slengt noen etasjer ned...

Skrevet

Jeg tror skoen har satt seg fast bak i en krok i det trangeste og "roteste rommet" du har. Der skoene er når det ikke er vinter. Du har bare glømt at det er "vinter" og har lagt de der etter du kjøpte de!

*tenke, tenke* Hva i all verden er det roteste rommet jeg har, da? Tror stua, badet og soverommet konkurrerer hardt om førsteplassen i dag ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Uff, ikke si det, da ;) (Har forresten et votteproblem her også, men jeg tror vottenissen er eksen som bor i etasjen under).

Skoene kostet 600 kroner, _må_ finne den som mangler :(

Den henger ikke inni en dress da?

Her forsvinner både det ene og det andre. Jeg mistenker at jeg har en nisse på loftet eller noe, for jeg kan da ikke være så svimete og rotete? Nei, det er nok nisser som bor rundt omkring og stikker av både votter og sko. :o)

Gjest Synske frida
Skrevet

Under badekaret, pakket ned sammen med julepynten eller oppi andre overskuddsesker etter jula, forsvant ut sammen med juletreet, på verandaen,i treningsbagen,hjørneskapet på kjøkkenet, i frysern..

Gjest Synske frida
Skrevet

Her forsvinner både det ene og det andre. Jeg mistenker at jeg har en nisse på loftet eller noe, for jeg kan da ikke være så svimete og rotete? Nei, det er nok nisser som bor rundt omkring og stikker av både votter og sko. :o)

Eller under bilsetet??eller hos pappan der han bor?

Gjest jada mhm
Skrevet

pleier å finne mobiler,sko og votter i bosset eller i bunnen av lekekassen:)

Skrevet

Nei, dressen er sjekket behørlig, også andre _logiske_ steder. Så nå er jeg ute etter helt ville forslag ;)

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Eller under bilsetet??eller hos pappan der han bor?

Bil/bilsete har vi ikke. Pappaen garanterer at skoen var her sist og det er jeg også ganske sikker på.

Takk :)

Skrevet

Hm... Skal sjekke de skitne klærne jeg har stappet inn i vaskemaskinen.

Jeg tror ikke skoen har vært utenfor leiligheten.

Takk :)

Skrevet

Under badekaret, pakket ned sammen med julepynten eller oppi andre overskuddsesker etter jula, forsvant ut sammen med juletreet, på verandaen,i treningsbagen,hjørneskapet på kjøkkenet, i frysern..

Hahaha :)

Takker for alle forslag og sjekket faktisk kjøkkenskapene ;)

Skrevet

pleier å finne mobiler,sko og votter i bosset eller i bunnen av lekekassen:)

Sjekket både lekekassen og søpla den aktuelle dagen, ingenting :(

Skrevet

Sjekket de aktuelle stedene, men dine synske evner slo ikke til. Du må øve mer! ;)

I kurven under vogna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...