Gå til innhold

Hvor er den andre vinterskoen til Squishy?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

*tenke, tenke* Hva i all verden er det roteste rommet jeg har, da? Tror stua, badet og soverommet konkurrerer hardt om førsteplassen i dag ;)

Bak kroken ved sofaen? Eller under badekaret, eller foresten kanskje oppå en lampe;)! Ellers så er det slik at du ikke husker at du kun fikk en sko og ikke et par sko;). Tror det er det som egentlig er grunnen jeg;)!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

23

• Lillemus

2

• morsan

2

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Hm... Skal sjekke de skitne klærne jeg har stappet inn i vaskemaskinen.

Jeg tror ikke skoen har vært utenfor leiligheten.

Takk :)

Men har skoen noen ganger kommet inn i leilgheten?

Gjest Restavfallet ute osv?
Skrevet

Nei, dressen er sjekket behørlig, også andre _logiske_ steder. Så nå er jeg ute etter helt ville forslag ;)

Takk for hjelpen :)

restavfallet, eller ungen har kasta den ut gjennom vinduet(se under vinduet).

Skrevet

Bak kroken ved sofaen? Eller under badekaret, eller foresten kanskje oppå en lampe;)! Ellers så er det slik at du ikke husker at du kun fikk en sko og ikke et par sko;). Tror det er det som egentlig er grunnen jeg;)!

Haha :) Vi har brukt skoene noen måneder, da ;)

Skrevet

Men har skoen noen ganger kommet inn i leilgheten?

Jepp, den ble definitivt tatt av inne i leiligheten :)

Skrevet

Telefonbenken da?

Jeg har ikke telefonbenk. Og under/oppi/inni/på toppen av det aller, aller meste er sjekket behørlig :(

Gjest Synske frida
Skrevet

Jepp, den ble definitivt tatt av inne i leiligheten :)

Den dro kanskje like fort ut att? :)

Skrevet

restavfallet, eller ungen har kasta den ut gjennom vinduet(se under vinduet).

Han er så liten, så han er ikke i nærheten av vinduene på egenhånd. Men sjekket på verandaen, siden døra noen ganger er åpen for lufting. Ingenting der :/

Gjest catiki21
Skrevet

Haha :) Vi har brukt skoene noen måneder, da ;)

Ok. Da var dere heldig som fikk et par sko;)! Da må jeg tenke litt til her! Kanskje den har satt seg fast i oppvaskmaskinen om du har det?

Skrevet

Vi fant snuppas vintersko hengende fast i pappas jakke.. borrelås..

Gjest Synske frida
Skrevet

Jeg har ikke telefonbenk. Og under/oppi/inni/på toppen av det aller, aller meste er sjekket behørlig :(

Da må den være kamuflert et sted, du ser det bare ikke ;)

Nei den har sannsynligvis fløyet ut, har du veranda med putekasse?

Hvilken dag forsvant den, og hvilken bo-løsning har du? hmmm, detta må vi finne ut av. :)

Gjest bak gardina?
Skrevet

Han er så liten, så han er ikke i nærheten av vinduene på egenhånd. Men sjekket på verandaen, siden døra noen ganger er åpen for lufting. Ingenting der :/

Den står i vinduet som pynt?

Var de veldig stresset da den forsvant?

Skrevet

Min teori er at skoen sikkert er på et sted du allerede har lett. Du tror sikkert at du har sjekket meget grundig, men så har du kanksje ikke vært grundig nok! :-)

Snakker av erfaring, fordi jeg nylig har endevendt skittentøykurva mange ganger for å finne igjen en bestemt bukse. Men den var nederst nedi der, innimellom masse annet rart....;-)

hare1365380455
Skrevet

Den henger fast i dressen som henger et sted. ?

Skrevet

Da må den være kamuflert et sted, du ser det bare ikke ;)

Nei den har sannsynligvis fløyet ut, har du veranda med putekasse?

Hvilken dag forsvant den, og hvilken bo-løsning har du? hmmm, detta må vi finne ut av. :)

Den forsvant for ca. tre dager siden, tror jeg. Vi kom inn fra en tur på butikken hvor pappaen hadde vært med. Jeg begynte å kle av ungen inne på kjøkkenet (veldig trang, mørk gang), men det ble litt håpløst, så pappaen tok over og gikk inn på stua med han. Om jeg eller han tok av skoene er jeg usikker på.

Leiligheten er slik at man kommer inn i en gang. Til høyre er badet, så soverommet. Rett fram er kjøkkenet, stua er til venstre. Det er ikke mer enn 57-60 kvm her, så kan ikke skjønne at jeg ikke finner den skoen ;)

Skrevet

I rotet hos pappa'n :P

Haha, ja, det er svært sannsynlig ;) Men i så fall har han tatt med den skoen med viten og vilje for å irritere meg, noe jeg faktisk har mistenkt ;)

Skrevet

Vi fant snuppas vintersko hengende fast i pappas jakke.. borrelås..

Sjekket alle jakker, kleshauger, opphengte ting og tang... Finner den ikke der :/

Takk for forslag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...