Gå til innhold

Hvor er den andre vinterskoen til Squishy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min teori er at skoen sikkert er på et sted du allerede har lett. Du tror sikkert at du har sjekket meget grundig, men så har du kanksje ikke vært grundig nok! :-)

Snakker av erfaring, fordi jeg nylig har endevendt skittentøykurva mange ganger for å finne igjen en bestemt bukse. Men den var nederst nedi der, innimellom masse annet rart....;-)

Ja, jeg leter om igjen nå. Dette er jo helt håpløst, tenk at en sko kan forsvinne så grundig :/

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

23

• Lillemus

2

• morsan

2

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den henger fast i dressen som henger et sted. ?

Nope, dressen har vært i bruk siden og den henger ikke på noe annet :/

Takk for svar :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Haha, ja, det er svært sannsynlig ;) Men i så fall har han tatt med den skoen med viten og vilje for å irritere meg, noe jeg faktisk har mistenkt ;)

Eller under vogna, inni en vognpose, en pose/bag med skifteklær, i bilen til morfar, i gangen til farmor, på barnehagen. Ungen har kanskje lagt den sammen lekene sine? Det skjer ofte her i huset!

Skrevet

Den står i vinduet som pynt?

Var de veldig stresset da den forsvant?

Sjekket alle vinduskarmer og andre flater. Nada :(

Jeg tror kanskje avkledningen var hurtig, da ungen skreik, men husker ikke hva jeg/pappaen fant på å gjøre med den skoen.

Skrevet

Den forsvant for ca. tre dager siden, tror jeg. Vi kom inn fra en tur på butikken hvor pappaen hadde vært med. Jeg begynte å kle av ungen inne på kjøkkenet (veldig trang, mørk gang), men det ble litt håpløst, så pappaen tok over og gikk inn på stua med han. Om jeg eller han tok av skoene er jeg usikker på.

Leiligheten er slik at man kommer inn i en gang. Til høyre er badet, så soverommet. Rett fram er kjøkkenet, stua er til venstre. Det er ikke mer enn 57-60 kvm her, så kan ikke skjønne at jeg ikke finner den skoen ;)

I en av handleposene fra den butikkturen?

Skrevet

Eller under vogna, inni en vognpose, en pose/bag med skifteklær, i bilen til morfar, i gangen til farmor, på barnehagen. Ungen har kanskje lagt den sammen lekene sine? Det skjer ofte her i huset!

Den er definitivt inne i leiligheten, da jeg husker dagen den forsvant.

Takk for forslag :)

Skrevet

I en av handleposene fra den butikkturen?

Haha :) Morsomt forslag, men jeg sjekket faktisk posene den neste dagen. Ingenting der :/

Gjest Synske frida
Skrevet

Den forsvant for ca. tre dager siden, tror jeg. Vi kom inn fra en tur på butikken hvor pappaen hadde vært med. Jeg begynte å kle av ungen inne på kjøkkenet (veldig trang, mørk gang), men det ble litt håpløst, så pappaen tok over og gikk inn på stua med han. Om jeg eller han tok av skoene er jeg usikker på.

Leiligheten er slik at man kommer inn i en gang. Til høyre er badet, så soverommet. Rett fram er kjøkkenet, stua er til venstre. Det er ikke mer enn 57-60 kvm her, så kan ikke skjønne at jeg ikke finner den skoen ;)

Jeg tror pappan har en finger med i spillet her, er han distre og/eller litt småutspekuler? har han bil?

Be han sjekke igjenom alt han har en gang til.Og be han tenke igjennom hva som skjedde den dagen på det tidspunktet en gang til.

Det samme gjør du, husk å gjøre det på en rolig og ikke stressende måte. Stresser du er det lett å overse åpenbare ting.

Skrevet

Haha :) Morsomt forslag, men jeg sjekket faktisk posene den neste dagen. Ingenting der :/

Sikker på at du ikke har stappet en brukt og antatt tom handlepose inn bak søppelbøtta?

Gjest Synske frida
Skrevet

Jeg tror pappan har en finger med i spillet her, er han distre og/eller litt småutspekuler? har han bil?

Be han sjekke igjenom alt han har en gang til.Og be han tenke igjennom hva som skjedde den dagen på det tidspunktet en gang til.

Det samme gjør du, husk å gjøre det på en rolig og ikke stressende måte. Stresser du er det lett å overse åpenbare ting.

Og faen, glem alle mine skrivefeil, jeg gadd ikke å forhåndsvise! ;o)

hare1365380455
Skrevet

Nope, dressen har vært i bruk siden og den henger ikke på noe annet :/

Takk for svar :)

Ikke på en regnbukse altså? Hm.... I sekken? I skittentøyet? Under sengen? I bilen?

Skrevet

Skoen er nok havnet der maken til alle lubbene/strømpene havner!

Når jeg ikke kan finne en ting, kan jeg finne den helt tilfelding når jeg leter etter noe annet. Andre ganger er tingen det første jeg ser når jeg går inn i et rom, hvor jeg har leitet 100 ganger før!

Når jeg kjøper nytt for å erstatte noe jeg ikke finner, finner jeg straks en eller to av samme sort (f.eks. målbånd).

Skrevet

Finnes det spesielle (utradisjonelle) plasser Squishy liker å leke?

Når vesla var på samme alder hadde hun små favorittsteder å gjemme ting.

1 I en krok på stua ved en stor palme!

2 I gangen. Skohylla, skuffene og under kommoden var perfekte gjemmesteder.

3 I vaskemaskinen og tørketrommelen! Har mange ganger fisket ut nøkler o.l derifra.

4 I skapet under vasken på kjøkkenet.

Lette jeg på disse stedene var jeg garantert å finne det jeg lette etter;)

Tenk tenk tenk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...