Gå til innhold

Avhengig av Sims 2!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg kjøpte dette spillet i går. Har blitt helt avhengig nå. Stod opp 9 idag, men fiksa meg ikke før 13. Jeg har blitt sikkelig avhengig:P! Hva gjør jeg nå? :P:P

Gjest catiki21
Skrevet

Går til legen i morgen tidlig.

Fordi jeg har blitt spill avhengig? Hehe. Ja, kanskje jeg får noen tabletter som stopper min avhengighet:P. Hvertfall lov å håpe på det:P!

Gjest ett svar ;-9
Skrevet

Fordi jeg har blitt spill avhengig? Hehe. Ja, kanskje jeg får noen tabletter som stopper min avhengighet:P. Hvertfall lov å håpe på det:P!

Tenkte mer pga de andre innleggene dine....

Gjest catiki21
Skrevet

Tenkte mer pga de andre innleggene dine....

Ja, jeg vet. Men prøv å ikke koble de andre innleggene med dette innlegge. Vil ha litt humor også! Ja, skal til legen ang det andre. Men det var ikke det jeg prøver å få svar på nå!

punky brewster
Skrevet

kjøper sim s uteliv, sims 2 dyreliv med flere.

Skrevet

Ja, jeg vet. Men prøv å ikke koble de andre innleggene med dette innlegge. Vil ha litt humor også! Ja, skal til legen ang det andre. Men det var ikke det jeg prøver å få svar på nå!

Bare å glemme den replikken fra et svar:-9 dumt skrevet uansett:)

Det du gjør er å koke en kanne med kaffi;) Setter deg ned og spiller:P til avhengigheten tar slutt:P

Det er nesten det samme som å få en sang på hjernen, man må bare høre den om og om igjen til den forsvinner;)

Lykke til

Gjest catiki21
Skrevet

kjøper sim s uteliv, sims 2 dyreliv med flere.

Ja, de spillene kan jeg jo kjøpe etter jeg er lei dette spillet. Men blir nok ikke før lenge. Nettopp begynt, men så avhengig! Må nok på skolen i morgen:P. Har ikke skole onsdager da, men burde lest litt. Men tar det igjen!

Gjest catiki21
Skrevet

Bare å glemme den replikken fra et svar:-9 dumt skrevet uansett:)

Det du gjør er å koke en kanne med kaffi;) Setter deg ned og spiller:P til avhengigheten tar slutt:P

Det er nesten det samme som å få en sang på hjernen, man må bare høre den om og om igjen til den forsvinner;)

Lykke til

Ja, synes det var dumt svar! Var jo ikke det jeg spørte om i dette innlegget.

Du var lur. Men, jeg drikker ikke kaffi. Har ikke blitt avhengig av koffein bomba enda. Drikker kakao og te da. Kanskje jeg skal prøve det.

Avhengighet er det værste en har:P! Men jeg får vel spille litt i kveld også, morsomt spill hvertfall!

Skrevet

Du var lur. Men, jeg drikker ikke kaffi. Har ikke blitt avhengig av koffein bomba enda. Drikker kakao og te da. Kanskje jeg skal prøve det.

Avhengighet er det værste en har:P! Men jeg får vel spille litt i kveld også, morsomt spill hvertfall!

:) ja det var et tåpelig svar, så bare overse det, da innlegget vedkommende skrev gikk på person og ikke tema:)

Ja da setter du deg ned med kakao-koppen eller te:) også spiller du til du blir lei:)

Det er iallefall det jeg bruker å gjøre, og det bruker å hjelpe... men ja, Sims spillene er veldig avhengihetsdannende:) men bedre det, enn å ikke gjøre noe;)

Skrevet

Spiller alt du kan til du blir lei, for når du blir lei blir du sikkert drittlei! Tar kanskje et par mnd.

Gjest ett svar ;-9
Skrevet

Ser du ikke signaturen? Svaret var ikke så seriøst ment altså.

Du får prøve å ha spillepauser slik at du ikke sitter for lenge. Gjør noe husarbeid eller lesing imens du. :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Ser du ikke signaturen? Svaret var ikke så seriøst ment altså.

Du får prøve å ha spillepauser slik at du ikke sitter for lenge. Gjør noe husarbeid eller lesing imens du. :-)

Jo jeg ser signaturen. Men synes en kunne svare på det jeg stilte spørsmål om en å ta inn alle mine andre innlegg. Jeg er ei med mye humor, men ikke ta inn andre innlegg i alle mine innlegg!

Vet du foresten hvordan en kan hente opp spillet som jeg lagrer og som jeg vil fortsette å spille på, eller må jeg lage nytt spill hver eneste gang?

Gjest ett svar ;-9
Skrevet

Jo jeg ser signaturen. Men synes en kunne svare på det jeg stilte spørsmål om en å ta inn alle mine andre innlegg. Jeg er ei med mye humor, men ikke ta inn andre innlegg i alle mine innlegg!

Vet du foresten hvordan en kan hente opp spillet som jeg lagrer og som jeg vil fortsette å spille på, eller må jeg lage nytt spill hver eneste gang?

Sorry da.

Om spillet er lagret skulle du nok finne det igjen, men jeg har ikke spilt pc-spill selv. Det skal ikke være nødvendig å begynne på nytt hver gang. Lykke til med spillet ditt! :-)

Skrevet

Du blir alltid spurt om du vil lagre når du går ut av spillet. Har du valgt ja så fortsetter du der du slapp.

Gjest catiki21
Skrevet

Du blir alltid spurt om du vil lagre når du går ut av spillet. Har du valgt ja så fortsetter du der du slapp.

Det er ikke så lett. Jeg spiller litt hver dag og kommer ikke tilbake til der jeg slapp sist! Men skal prøve det jeg fikk beskrevet før her i kveld. Håper det fungerer. Ellers spør jeg dere igjen. Godt å ha dere dolere:)!

Skrevet

Jeg var avhengig en stund, det dukket gjerne opp rundt eksamenstider.. hehe.

Tingen er at du går litt lei, så finner du ut av hvordan du kan laste ned nye tapet, gulv, vegger, hus, ting og tang osv, så blir du hektet igjen. Når det da dabber av, kommer noen og gir deg en tilleggspakke, så blir du hekta igjen. Og så går det mot eksamenstider, og da er man hekta igjen.. Og sånn går no dagan ;)

Neida, kos deg med spillet, det er skikkelig gøy :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...