Gimmick Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hvor går grensa på kort skjørt? Noen skjørt dekker såvidt rompa mens andre rekker rett over knærne.. Hva er et kort skjørt og hvor går grensa for tynn/tykk? 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Vel, jeg synes skjørtet bør dekke rompa når en sitter eller bøyer seg frem (etter en ikke så vakker opplevelse av å se ei jente stå fremoverlent mot en bil for å snakke med noen inni, hun viste fram herlighetene sine kan man si!) Men tykk/tynn... Jeg bruker tykk om meget tykke mennesker, men god og rund om mindre tykke mennesker. Egentlig bruker jeg hverken tynn eller tykk så mye om noen, og prøver å beskrive de med andre ord, avhengig av om jeg beskriver noen jeg ser på gaten eller om jeg snakker om/til noen jeg kjenner. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg synes alder også har noe å si, men det korteste sånn generelt...Det må dekke rompa. Jeg synes ikke det trenger være kortere enn til midt på låret, da dekker det akkurat når man setter seg ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.