Gå til innhold

skal dere trene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som skal dytte seg selv opp på trimapparatet?*puh*Trenger motivasjon og hva trener dere og hvordan er deres treningsprogram?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• Babette

8

• Musli

7

• Idéfix

4

Mest aktive i denne tråden

punky brewster
Skrevet

Jeg går turer til fots, på langrennski, slalom, skøyter. ikke alt på en dag, men trimmer stortsett en time daglaig på ukedagene og mer i helgene. Noe apparat flytting driver jeg ikke på med. Liker å trene ute

Gjest slankiss
Skrevet

Jeg skal ut og gå tur!

I øsende regn! Hoho.

Er bare så utrolig deilig når man kommer inn igjen da :)

Skrevet

Meg skal ikke på noe apparat, jeg skal på pilates trening:D

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, blir ikke noe trening i dag. Jeg styrketrente etter dvd en time i går og er støøl! Har gått tur en time i dag.

Jeg har ikke noe treningsprogram, liker å variere og gjøre det jeg har lyst til, og liker best å trene ute, gå turer (gjerne med staver, løpe, sykle, gå på ski, padle, svømme

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har egentlig trening i kveld, kampsport. Men så har jeg fått neglerotbetennelse (?), og da har jeg så innmari vondt i fingeren. Høres jo helt ille ut å måtte bli hjemme fra trening fordi jeg har vondt i øvre del av venstre langfinger, men det gjør virkelig vondt ;)

Skrevet

Nei! Men jeg har trent :)

Og dersom du ikke er på trening enda kan jeg si at det er såååååååå deilig i etterkant.

Skrevet

Nei! Men jeg har trent :)

Og dersom du ikke er på trening enda kan jeg si at det er såååååååå deilig i etterkant.

hehe!!ja det er såå deilig etterpå!gleder meg til det er over.. gruer meg jo hele dagene.. liker ikke å trene!men man må tvinge seg selv!!

Skrevet

hehe!!ja det er såå deilig etterpå!gleder meg til det er over.. gruer meg jo hele dagene.. liker ikke å trene!men man må tvinge seg selv!!

Jeg vet. Det beste er å ikke gi seg selv noe valg. Bare dra med en gang du har tid.

Om jeg er dritt lei av trening en periode, trener jeg bare litt kortere. Litt er bedre enn ingenting og det er dumt på komme ut av "siget".

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg vet. Det beste er å ikke gi seg selv noe valg. Bare dra med en gang du har tid.

Om jeg er dritt lei av trening en periode, trener jeg bare litt kortere. Litt er bedre enn ingenting og det er dumt på komme ut av "siget".

Lykke til!!!

Jeg merket det at når jeg sjelden gadd å trene så var det vanskeligere å komme meg opp av sofaen.. (tar det en annen dag liksom,skader ikke)mens når jeg trener regelmessig så tvinger jeg meg selv!Det er bedre! Nettopp startet med styrke og mosjon,får til 2 dager i uka foreløpig. Prøver 3 men er ikke alltid det går etter planen..

Tar 10 min med oppvarming- 30 min styrke,så 30 min kondisjon på crosstrainer.Klarer ikke mer enn 30 min etter styrketreningen!

Takk for det!Får bare hive meg igang her!

Skrevet

Jeg merket det at når jeg sjelden gadd å trene så var det vanskeligere å komme meg opp av sofaen.. (tar det en annen dag liksom,skader ikke)mens når jeg trener regelmessig så tvinger jeg meg selv!Det er bedre! Nettopp startet med styrke og mosjon,får til 2 dager i uka foreløpig. Prøver 3 men er ikke alltid det går etter planen..

Tar 10 min med oppvarming- 30 min styrke,så 30 min kondisjon på crosstrainer.Klarer ikke mer enn 30 min etter styrketreningen!

Takk for det!Får bare hive meg igang her!

Høres supert ut!!!

Gjør det ;)

Skrevet

Høres supert ut!!!

Gjør det ;)

Nå er jeg ferdig=)SÅÅÅÅÅÅÅ DEILIG!!*fantastisk følelse etterpå*

Ha en kjempe fin kveld!!

Skrevet

Nå er jeg ferdig=)SÅÅÅÅÅÅÅ DEILIG!!*fantastisk følelse etterpå*

Ha en kjempe fin kveld!!

Ha, der ser du! Tenk hvor liten tid det tok...

Jeg har ligget på sofaen, tittet litt på tv og surfet! All den tiden man surrer bort, og som kunne vært brukt bedre. Nå har du brukt din tid

bra :)

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra salsa-kurs. Jeg har meldt meg på nybegynnerkurs, og det er faktisk ganske gøy, og trening nok på en onsdagskveld.

Skrevet

Ha, der ser du! Tenk hvor liten tid det tok...

Jeg har ligget på sofaen, tittet litt på tv og surfet! All den tiden man surrer bort, og som kunne vært brukt bedre. Nå har du brukt din tid

bra :)

Jepp,helt enig=)

Skrevet

Jeg trente i 50 minutter hjemme i går. Veksler mellom sykling og styrke.

Venter til i morgen med neste økt :-)

Skrevet

Jeg trente i 50 minutter hjemme i går. Veksler mellom sykling og styrke.

Venter til i morgen med neste økt :-)

bra! jeg trente 15 min oppvarming på crosstrainer,så 20 min styrke trening ca,og så 30 min kondisjon på crosstraineren tilslutt=)Det må da vere bra nok;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...