Gjest prust Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 bra! jeg trente 15 min oppvarming på crosstrainer,så 20 min styrke trening ca,og så 30 min kondisjon på crosstraineren tilslutt=)Det må da vere bra nok;) Knallbra!!!! 0 Siter
Musli Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Knallbra!!!! Det var godt å høre=) Ha en fortsatt fin kveld! *klem* 0 Siter
Gjest Slankiss Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I dag _tror_ jeg jeg skal prøve å ta det rolig, både med kosten og treningen. Er bedt bort på middag i kveld og vet ikke helt hva jeg får servert, men pyttsann, i morgen er det treningsstudio igjen så da brenner jeg av det som måtte bli av ekstra Viktig å se langsiktig på det! Merker jeg holder på å bli syk, tung i hodet og litt sandpapir i halsen.. I går var jeg to timer på gymmen + at jeg gikk i tilsammen over 4 timer.. merker at musklene trenger hvile! Men kommer sterkt tilbake på fredag! Hilsen Slankiss som koser seg med pepsi max før frokost..koffein må man ha og jeg er tross alt litt småpjusk! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I dag _tror_ jeg jeg skal prøve å ta det rolig, både med kosten og treningen. Er bedt bort på middag i kveld og vet ikke helt hva jeg får servert, men pyttsann, i morgen er det treningsstudio igjen så da brenner jeg av det som måtte bli av ekstra Viktig å se langsiktig på det! Merker jeg holder på å bli syk, tung i hodet og litt sandpapir i halsen.. I går var jeg to timer på gymmen + at jeg gikk i tilsammen over 4 timer.. merker at musklene trenger hvile! Men kommer sterkt tilbake på fredag! Hilsen Slankiss som koser seg med pepsi max før frokost..koffein må man ha og jeg er tross alt litt småpjusk! Fy søren, så flink du har vært;) 0 Siter
Gjest slankiss Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Fy søren, så flink du har vært;) Du også! Skryt og applaus til oss! 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I dag _tror_ jeg jeg skal prøve å ta det rolig, både med kosten og treningen. Er bedt bort på middag i kveld og vet ikke helt hva jeg får servert, men pyttsann, i morgen er det treningsstudio igjen så da brenner jeg av det som måtte bli av ekstra Viktig å se langsiktig på det! Merker jeg holder på å bli syk, tung i hodet og litt sandpapir i halsen.. I går var jeg to timer på gymmen + at jeg gikk i tilsammen over 4 timer.. merker at musklene trenger hvile! Men kommer sterkt tilbake på fredag! Hilsen Slankiss som koser seg med pepsi max før frokost..koffein må man ha og jeg er tross alt litt småpjusk! To timer på gymmen + 4 timers gange? 6 timers trening på en dag? Dette er altfor mye, du kommer til å bli overtrent og forkjølet! Alt med måte! 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg skal i alle fall trene i dag:-) Jeg også. Og jeg løper fortsatt fra deg. Har du begynt å pusse sølv til 50 års dagen? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg også. Og jeg løper fortsatt fra deg. Har du begynt å pusse sølv til 50 års dagen? Dere to er så søte mot hverandre for tiden 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Dere to er så søte mot hverandre for tiden Ja, jeg er dr. House og han er hun unge kosedyraktige legen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg trente i dagmorges. Skummelt. Fikk en trøkk i skulderen og trodde den skulle spore av. Men det gikk visst greit. Har vært ufattelig dårlig til å trene i det siste. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, jeg er dr. House og han er hun unge kosedyraktige legen. Så nå er mrxx plutselig ung? Men det forundrer meg at du vil være dr. House. Jeg trodde din store drøm var å ha ham? 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg også. Og jeg løper fortsatt fra deg. Har du begynt å pusse sølv til 50 års dagen? Du løper helt sikkert i fra meg, jeg trener lite kondisjon. Men nå er jeg ikke så bekymret over det, du vil jo ikke løpe i fra meg, du sørger nok for at jeg tar deg igjen:-) Her blir det ikke mye sølvpuss. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Så nå er mrxx plutselig ung? Men det forundrer meg at du vil være dr. House. Jeg trodde din store drøm var å ha ham? Jeg vil være like morsom og giftig som ham. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Du løper helt sikkert i fra meg, jeg trener lite kondisjon. Men nå er jeg ikke så bekymret over det, du vil jo ikke løpe i fra meg, du sørger nok for at jeg tar deg igjen:-) Her blir det ikke mye sølvpuss. Når jeg hører noen bak meg, setter jeg opp farten. Som en veddeløpshund. Men jeg er ikke helt skaderestituert enda, så jeg kan ikke løpe for fullt. 0 Siter
Gjest slankiss Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 To timer på gymmen + 4 timers gange? 6 timers trening på en dag? Dette er altfor mye, du kommer til å bli overtrent og forkjølet! Alt med måte! Det bare ble sånn akkurat i går. Den gåinga kvalifiserer ikke akkurat som trening og har ingen planer om å fortsette med det! Men i dag skal jeg ta det med ro og hvile på laurbærene fra i går Formen er bedre, hjalp med pepsi max gitt! 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Når jeg hører noen bak meg, setter jeg opp farten. Som en veddeløpshund. Men jeg er ikke helt skaderestituert enda, så jeg kan ikke løpe for fullt. Så det er skaden du skal skylde på når jeg tar deg igjen. Saken er at du vil at jeg skal ta deg igjen, så jeg kan ta tak i deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, jeg er dr. House og han er hun unge kosedyraktige legen. Unge???? 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, jeg er dr. House og han er hun unge kosedyraktige legen. Foresten jeg leste feil, jeg leste at du sa du var ung..... det er jo helt feil. Men du har rett, jeg er ung. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Så nå er mrxx plutselig ung? Men det forundrer meg at du vil være dr. House. Jeg trodde din store drøm var å ha ham? Selvsagt er det hennes store drøm, men hun er litt sjenert og ikke tør å innrømme det åpent:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.