Gå til innhold

skal dere trene i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest slankiss
Skrevet

Foresten jeg leste feil, jeg leste at du sa du var ung..... det er jo helt feil. Men du har rett, jeg er ung.

Ikke ødelegg treningstråden vår da :/

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• Babette

8

• Musli

7

• Idéfix

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke ødelegg treningstråden vår da :/

Snakker om trening da:-)

Skrevet

Så det er skaden du skal skylde på når jeg tar deg igjen.

Saken er at du vil at jeg skal ta deg igjen, så jeg kan ta tak i deg.

Jeg er skikkelig hekta på løping i motbakke. Ikke bratte kneiker, men lange, slake bakker. Det gir et kick som varer i flere timer etter at jeg har løpt.

Ren nytelse.

Skrevet

Jeg er skikkelig hekta på løping i motbakke. Ikke bratte kneiker, men lange, slake bakker. Det gir et kick som varer i flere timer etter at jeg har løpt.

Ren nytelse.

Den type trening er ikke noe for meg. Har ikke kondis til det jeg.

Skrevet

Den type trening er ikke noe for meg. Har ikke kondis til det jeg.

Men du kan få det hvis du bare vil.

Skrevet

Men du kan få det hvis du bare vil.

Jeg kan det, men jeg synes det er dritkjedelig å trene kondis. Jeg er møkk lei etter 3 minutter og i tillegg vet jeg at jo bedre form jeg blir i, jo mer og lenger må jeg løpe.

Skrevet

Jeg kan det, men jeg synes det er dritkjedelig å trene kondis. Jeg er møkk lei etter 3 minutter og i tillegg vet jeg at jo bedre form jeg blir i, jo mer og lenger må jeg løpe.

I Donald holder de en fiskestang med pølse på foran hunder som trekker slede, for å få dem til å løpe.

Går det an å tenke seg noe lignende med deg?

Skrevet

I Donald holder de en fiskestang med pølse på foran hunder som trekker slede, for å få dem til å løpe.

Går det an å tenke seg noe lignende med deg?

Mulig det vil funke. Spørs bare hva som henger der:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Selvsagt er det hennes store drøm, men hun er litt sjenert og ikke tør å innrømme det åpent:-)

Nå var det dr. House jeg tenkte på. At hun vil ha deg har jeg aldri vært det minste i tvil om :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vil være like morsom og giftig som ham.

Jeg tror du er godt i gang :-)

Det er ikke uvanlig at det drypper litt gift fra din tunge, min kjære ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...