Gjest slankiss Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Foresten jeg leste feil, jeg leste at du sa du var ung..... det er jo helt feil. Men du har rett, jeg er ung. Ikke ødelegg treningstråden vår da :/ 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ikke ødelegg treningstråden vår da :/ Snakker om trening da:-) 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Så det er skaden du skal skylde på når jeg tar deg igjen. Saken er at du vil at jeg skal ta deg igjen, så jeg kan ta tak i deg. Jeg er skikkelig hekta på løping i motbakke. Ikke bratte kneiker, men lange, slake bakker. Det gir et kick som varer i flere timer etter at jeg har løpt. Ren nytelse. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg er skikkelig hekta på løping i motbakke. Ikke bratte kneiker, men lange, slake bakker. Det gir et kick som varer i flere timer etter at jeg har løpt. Ren nytelse. Den type trening er ikke noe for meg. Har ikke kondis til det jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Den type trening er ikke noe for meg. Har ikke kondis til det jeg. Men du kan få det hvis du bare vil. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Men du kan få det hvis du bare vil. Jeg kan det, men jeg synes det er dritkjedelig å trene kondis. Jeg er møkk lei etter 3 minutter og i tillegg vet jeg at jo bedre form jeg blir i, jo mer og lenger må jeg løpe. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg kan det, men jeg synes det er dritkjedelig å trene kondis. Jeg er møkk lei etter 3 minutter og i tillegg vet jeg at jo bedre form jeg blir i, jo mer og lenger må jeg løpe. I Donald holder de en fiskestang med pølse på foran hunder som trekker slede, for å få dem til å løpe. Går det an å tenke seg noe lignende med deg? 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I Donald holder de en fiskestang med pølse på foran hunder som trekker slede, for å få dem til å løpe. Går det an å tenke seg noe lignende med deg? Mulig det vil funke. Spørs bare hva som henger der:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Selvsagt er det hennes store drøm, men hun er litt sjenert og ikke tør å innrømme det åpent:-) Nå var det dr. House jeg tenkte på. At hun vil ha deg har jeg aldri vært det minste i tvil om :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil være like morsom og giftig som ham. Jeg tror du er godt i gang :-) Det er ikke uvanlig at det drypper litt gift fra din tunge, min kjære 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.