Gå til innhold

Jeg tror nabodamen blir mishandlet av samboeren sin?

Anbefalte innlegg

Gjest Synes dette er så sårt for damen
Skrevet

Hva gjør jeg i en slik sammenheng. Alt virker i skjønneste orden, men i lengere tid hører jeg titt og ofte at hun gråter og sier au gang på gang. Mye dunking og samboer roper høyt. Jeg blir helt frustrert av dette. Det er ikke bare en vanlig krangel. Bør jeg bry meg? Damen virker veldig innesluttet, og er ikke særlig åpen om sitt liv når jeg snakker med henne.

Skrevet

tror jeg hadde gått bort når jeg hadde hørt bråk der borte jeg. Da kunne du kanskje fått bevis for at det var noe galt der.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

nå er lovverket slik at andre enn enn den mishandlede selv kan anmelde.

foreløpig kan du legge inn bekymringsmelding, og det håper jeg du gjør.

møter du henne avogtil alene?

ved postkassen eller liknende? kanskje du kan gi henne nummeret til krisesenteret i nærheten uten å si noe, bare si at "det kan hende jeg tar feil, men jeg håper du ringer hit hvis jeg ikke gjør det."

det vil jo sikkert være veldig flaut for henne, men jeg tenker at enhver håndsutrekning er bedre enn ingen.

Skrevet

Åh, får helt hjerteklapp bare av å lese om det. Ring politiet neste gang du hører det.

Skrevet

tror jeg hadde gått bort når jeg hadde hørt bråk der borte jeg. Da kunne du kanskje fått bevis for at det var noe galt der.

Da vil jeg si at du hadde vært modig, det hadde jeg aldri våget....

Skrevet

Da vil jeg si at du hadde vært modig, det hadde jeg aldri våget....

nei spørs jo om man kjenner de eller ikke da. men hadde jeg hørt at hun hadde blitt slått så hadde jeg søren meg ikke stått og hørt på.

Skrevet

Ja, du bør bry deg. Helt klart.

Det er greit å få sjekket slike ting ut før det går helt feil.

Skrevet

nei spørs jo om man kjenner de eller ikke da. men hadde jeg hørt at hun hadde blitt slått så hadde jeg søren meg ikke stått og hørt på.

Jeg hadde fått med meg noen om det var eneste utvei. Ville nok heller ringe politi jeg.

Skrevet

Jeg hadde fått med meg noen om det var eneste utvei. Ville nok heller ringe politi jeg.

Ei jeg jobber sammen ringte politiet etter gjentatte hyl og skrik som gjentok seg flere kvelder i uka.- det viste seg at naboen hadde utrolig høylydt sex.

Skrevet

Ei jeg jobber sammen ringte politiet etter gjentatte hyl og skrik som gjentok seg flere kvelder i uka.- det viste seg at naboen hadde utrolig høylydt sex.

Haha, vanvittig morsomt!! Lurer på hvem som ble flauest her.

Skrevet

Haha, vanvittig morsomt!! Lurer på hvem som ble flauest her.

Hun syns det var litt ille - for ungene hennes fikk ikke sove om natten - huff, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...