Gå til innhold

Hjelp i word

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kunne skrive over et bilde... og markere et område..

Hvilken fuksjon skulle vi bruke?

Gjest Pontiac
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med å markere.....

men for å skrive over et bilde så bruker du verktøylinjen WordArt og trykker på den knappen med streker og en hund på :)

Skrevet

men for å skrive over et bilde så bruker du verktøylinjen WordArt og trykker på den knappen med streker og en hund på :)

Har et minne om at vi brukte noe som het "ABC"

Når jeg trykker "Print Screen" -og skal skrive over der.. så funker ikke "hunden" :) om du skjønner

Gjest Pontiac
Skrevet

Har et minne om at vi brukte noe som het "ABC"

Når jeg trykker "Print Screen" -og skal skrive over der.. så funker ikke "hunden" :) om du skjønner

Nei, desverre, blond så den tok jeg ikke *ler*

Men jeg skal prøve her.....

Skrevet

Jeg skal markere et felt... en runding rundt en del av "print screen"- feltet...

Men jeg er så god på å forklare :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg skal markere et felt... en runding rundt en del av "print screen"- feltet...

Men jeg er så god på å forklare :)

Du er nok mer enn god nok til å forklare, er vel heller jeg som vet mindre enn deg ;)

Jeg setter inn et bilde og får skrifta hvor jeg vil hen i forhold til det bildet.

Men du snakker selvsakt om et helt annet "sted" enn hvor jeg er og roter, det skjønner jeg iallefall.

Husker noe abc jeg også langt der bak, men hvor var det?

Print screen, den tar jeg ikke, så der kan du se hvor flink jeg er :D

Gjest Pontiac
Skrevet

Skal vi se.

Jeg satte inn et bilde. Skrev noe, flyttet det med "bikkja".

Jeg lagde et wordartord, kan flyttes rundt med bikkja. Den kan også gå vann og loddrett med abc og pil oppe på linja.

Den andre abd er "figurer" som du kan få ordet til å forme seg etter.

Jeg holder på i et vanlig wordark, også på forhåndsvisning kan en mikse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...