Gå til innhold

Jeg ble kasta ut fra PC'n!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 2 1/2 år kom isted løpende og krevde at jeg skulle gå ut av rommet. Hun måtte nemlig chatte på MSN med Mathias (jevnaldrende kompis)!!

Utrolig hva unger får med seg *flire*

Videoannonse
Annonse
Caloni Makaroni
Skrevet

*lol* Jeg ser du vant til slutt likevel...? ;)

Skrevet

*lol* Jeg ser du vant til slutt likevel...? ;)

Hun gikk lei ganske kjapt. Mathias var visst ikke så flink til å skrive ennå ;-)

Skrevet

2 1/2 år??? og chatte med en annen?? :o

Hun _gjorde_ det ikke, selv om hun en stund trodde det ;-)

Iallefall har hun fått med seg at storesøster chatter på MSN med vennene sine....

Skrevet

Tuppa mi kom også her i stad og ville spille data...

"Mæ spille osefine!" sa hun :-)

Men jeg fikk overtalt henne til å ringe bestemor i stedet.

NÅ kom mellomsnupp og storesnupp og vil spille. HJELP! De kravler overalt!!!!!

Skrevet

Hun _gjorde_ det ikke, selv om hun en stund trodde det ;-)

Iallefall har hun fått med seg at storesøster chatter på MSN med vennene sine....

skjønner :)

Skrevet

Tuppa mi kom også her i stad og ville spille data...

"Mæ spille osefine!" sa hun :-)

Men jeg fikk overtalt henne til å ringe bestemor i stedet.

NÅ kom mellomsnupp og storesnupp og vil spille. HJELP! De kravler overalt!!!!!

Hehe, dagens småunger blir nok datagenier hele gjengen ;-)

Å være mamma til flere enn en, føles til tider som å sitte midt i ei maurtue!

Gjest girasol
Skrevet

He,he :) Knærten min reiv fra meg mobilen her en dag fordi han skulle sende en melding til "Beate" (ei av våre omgangsvenner). De er så utrolig morsomme når de tar etter folk rundt seg! Knærten er blitt lynkjapp og kjempeflink til å immitere :) Og han uttrykker daglig at han er: "snart tre år sånn som pappa og rekker snart opp til taket vettu, mamma!" :o

Skrevet

He,he :) Knærten min reiv fra meg mobilen her en dag fordi han skulle sende en melding til "Beate" (ei av våre omgangsvenner). De er så utrolig morsomme når de tar etter folk rundt seg! Knærten er blitt lynkjapp og kjempeflink til å immitere :) Og han uttrykker daglig at han er: "snart tre år sånn som pappa og rekker snart opp til taket vettu, mamma!" :o

Skjønn liten fyr :-)

Kan jeg få han som svigersønn om sånn ca 25 år?

Gjest girasol
Skrevet

Skjønn liten fyr :-)

Kan jeg få han som svigersønn om sånn ca 25 år?

Ja er det ikke det vi har planlagt da? Å arrangere date om en sånn 20 års tid? ;-)

Skrevet

Ja er det ikke det vi har planlagt da? Å arrangere date om en sånn 20 års tid? ;-)

Da har vi en avtale!

Du får en meget søt (selvsagt!) svigerdatter med temperament og et godt hjerte. Hun har for tiden litt lite hår, men det ser ut til å rette seg ganske snart. Dessuten skal hun ha to barn som begge skal hete Miriam. Hun skal også bo i lekehuset utenfor huset vårt, så visse krav stiller hun riktignok ;-)

Skrevet

Fantastisk! Du får notere, så du har noe å bruke mot henne når hun blir konfirmant eller noe :-)

Hvor mange ord skriver hun, da?

Gjest girasol
Skrevet

Da har vi en avtale!

Du får en meget søt (selvsagt!) svigerdatter med temperament og et godt hjerte. Hun har for tiden litt lite hår, men det ser ut til å rette seg ganske snart. Dessuten skal hun ha to barn som begge skal hete Miriam. Hun skal også bo i lekehuset utenfor huset vårt, så visse krav stiller hun riktignok ;-)

Høres flott ut! :) Ho får en bestemt mørkhåret mann som vet hva han vil, men med utrolig god empatisk innsikt, omsorgsfull og som elsker å kose! Han har et stort hjerte, er sosial og inkluderende og liker å vaske opp! Han synes stryking av klær er kvinnfolkarbeid, så håper vesla di synes stryking er greit ;-) De kommer til å kjøre rundt i en gammel bil med flammer på. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

det er vel nå du bør introdusere mikrofon og headset til småtten. :-)

Skrevet

Fantastisk! Du får notere, så du har noe å bruke mot henne når hun blir konfirmant eller noe :-)

Hvor mange ord skriver hun, da?

Ja, jeg må bli flinkere å notere. Den ungen der lirer ut av seg alt mulig. Pappaen kom nettopp hjem og det første hun sa var at han måtte hjelpe henne å "legge til" Eirik og Stian (kompiser) på MSN ;-)

Hun skriver sitt eget navn stort sett riktig, men noe mer enn det er det ikke. Skriver masse O'er, L'er og I'er. Dessuten kan hun bokstavere eget navn og mellomsøsters navn på enhåndsalfabetet. mellomsøsters navn er jo forholdsvis enkelt da ;-)

Når hun er på MSN, så driver hun stort sett og trykker hist og pist, så noe supergeni er hun dog ikke ;-)

Skrevet

Høres flott ut! :) Ho får en bestemt mørkhåret mann som vet hva han vil, men med utrolig god empatisk innsikt, omsorgsfull og som elsker å kose! Han har et stort hjerte, er sosial og inkluderende og liker å vaske opp! Han synes stryking av klær er kvinnfolkarbeid, så håper vesla di synes stryking er greit ;-) De kommer til å kjøre rundt i en gammel bil med flammer på. :)

Høres perfekt ut!

Jeg får vel begynne å stryke litt klær, slik at "lillebolla" etterhvert blir påvirket.

Hun godtar nok flammer på bilen, så lenge de er rosa. Noen kompromisser må det gå an å inngå ;-)

Skrevet

det er vel nå du bør introdusere mikrofon og headset til småtten. :-)

Vi har akkurat kjøpt det, så hun har prøvd litt sammen med storesøster på ni. Skravler med dennes kompiser :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...