Gå til innhold

Jeg ble kasta ut fra PC'n!

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Høres perfekt ut!

Jeg får vel begynne å stryke litt klær, slik at "lillebolla" etterhvert blir påvirket.

Hun godtar nok flammer på bilen, så lenge de er rosa. Noen kompromisser må det gå an å inngå ;-)

Ja, glemte å nevne at rosa er knærtens yndlingsfarge, så det skal nok gå bra! :)

Skrevet

Ja, jeg må bli flinkere å notere. Den ungen der lirer ut av seg alt mulig. Pappaen kom nettopp hjem og det første hun sa var at han måtte hjelpe henne å "legge til" Eirik og Stian (kompiser) på MSN ;-)

Hun skriver sitt eget navn stort sett riktig, men noe mer enn det er det ikke. Skriver masse O'er, L'er og I'er. Dessuten kan hun bokstavere eget navn og mellomsøsters navn på enhåndsalfabetet. mellomsøsters navn er jo forholdsvis enkelt da ;-)

Når hun er på MSN, så driver hun stort sett og trykker hist og pist, så noe supergeni er hun dog ikke ;-)

Å, jeg gleder meg til Lillevill får fart på språket... Storesøsteren var tidlig ute, sa ti ord da hun var ti mnd og snakket i hele setninger før hun var to - husker blant annet at hun kom ut til meg på kjøkkenet mens pappaen vasket gulvet på stua engang og sa 'jeg også få en klut og vaske der ute', og da var hun ikke fyllt to enda.

Og Lillevill er sju mnd, sier 'hei' helt bevisst, og når vi sier pus svarer hun 'hehe' :-) Vi har en gaupefarget katt som er hennes store ideal og favorittleke.

Storesøster her skrev mitt og sitt navn da hun var 3.5, og hun heter det samme som mellomsøsteren din, så det gjør det litt lettere, ja.

Skrevet

Ja, glemte å nevne at rosa er knærtens yndlingsfarge, så det skal nok gå bra! :)

Det var da endelig godt å høre :-)

Skrevet

Å, jeg gleder meg til Lillevill får fart på språket... Storesøsteren var tidlig ute, sa ti ord da hun var ti mnd og snakket i hele setninger før hun var to - husker blant annet at hun kom ut til meg på kjøkkenet mens pappaen vasket gulvet på stua engang og sa 'jeg også få en klut og vaske der ute', og da var hun ikke fyllt to enda.

Og Lillevill er sju mnd, sier 'hei' helt bevisst, og når vi sier pus svarer hun 'hehe' :-) Vi har en gaupefarget katt som er hennes store ideal og favorittleke.

Storesøster her skrev mitt og sitt navn da hun var 3.5, og hun heter det samme som mellomsøsteren din, så det gjør det litt lettere, ja.

Det er kjempegøy når språket kommer!

Niåringen og toåringen var veldig tidlig ute begge to. Seksåringen hadde jeg venta ble litt sen språklig. Hun sa ikke særlig mye før hun ble 18 mnd. Da kom "alt" på en uke og hun prata i setninger fra første stund. Tydelig at hun hadde "lagra" på ord før hun våget å ta skrittet fullt ut. Det er også typisk henne i andre sammenhenger ;-)

Det hjelper på at navnet er enkelt å skrive, ja ;-)

Skrevet

Det er kjempegøy når språket kommer!

Niåringen og toåringen var veldig tidlig ute begge to. Seksåringen hadde jeg venta ble litt sen språklig. Hun sa ikke særlig mye før hun ble 18 mnd. Da kom "alt" på en uke og hun prata i setninger fra første stund. Tydelig at hun hadde "lagra" på ord før hun våget å ta skrittet fullt ut. Det er også typisk henne i andre sammenhenger ;-)

Det hjelper på at navnet er enkelt å skrive, ja ;-)

Lillevill har ikke så vanskelig navn hun heller :-) Husker du hva eldste til Velouria heter?

Skrevet

Lillevill har ikke så vanskelig navn hun heller :-) Husker du hva eldste til Velouria heter?

Ja, husker navnene til ungene til Velouria fordi de har så pene navn :-)

Men husker ikke hvilket navn som er "eldst"... Første bokstav? ;-)

Skrevet

Ja, husker navnene til ungene til Velouria fordi de har så pene navn :-)

Men husker ikke hvilket navn som er "eldst"... Første bokstav? ;-)

L for Lillevill?

(Nei da, det er helt tilfeldig, jeg tør nesten ikke innrømme hvordan 'Lillevill' dukket opp...)

Skrevet

L for Lillevill?

(Nei da, det er helt tilfeldig, jeg tør nesten ikke innrømme hvordan 'Lillevill' dukket opp...)

I så fall et nydelig navn:-)

Jeg får jo nesten lyst på flere barn, så jeg får brukt noen av de flotte navnene som finnes. Men det alene er kanskje ikke god nok grunn til å få flere da ;-)

Skrevet

Jeg får jo nesten lyst på flere barn, så jeg får brukt noen av de flotte navnene som finnes. Men det alene er kanskje ikke god nok grunn til å få flere da ;-)

*forestiller meg togli med fire jenter*

Nei, er ikke du ferdig, da? Jeg er ihvertfall det...

Skrevet

Jeg synes din minste har så fint navn :o)

Skrevet

*forestiller meg togli med fire jenter*

Nei, er ikke du ferdig, da? Jeg er ihvertfall det...

Jepp, er helt ferdig!!! det skulle blitt krise dersom jeg ble gravid nå *huff*

Skrevet

Jepp, er helt ferdig!!! det skulle blitt krise dersom jeg ble gravid nå *huff*

Nå demret det noe, ja, om våre mannfolks skepsis og mangel på å få ut finger'n...

Skrevet

Nå demret det noe, ja, om våre mannfolks skepsis og mangel på å få ut finger'n...

*sukk, ja..*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...