Gå til innhold

Trenger HJELP!! Sims 2!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hvordan finner jeg fram til de tidligere spillene som jeg har spilt og som jeg lagra?

Håper noen kan dette. Er så kjedlig å begynne på nytt hver gang!

På forhånd takk for hjelpa:)!

Skrevet

Går inn i det huset du spilte i sist burde funke ;)

Er sims 2 vanskeligare enn sims 1?

Gjest catiki21
Skrevet

Går inn i det huset du spilte i sist burde funke ;)

Kan du forklare litt bedre? Jeg er nybegynner der og forstår enda ikke så mye! Bare gå inn i den parken jeg spilte i og så huset jeg spilte i? Det du mener?

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg vet ikke om det er vanskligere enn sims1, jeg har kun spilt sims2. Er en sikkelig nybegynner nå:P!

Skrevet

Kan du forklare litt bedre? Jeg er nybegynner der og forstår enda ikke så mye! Bare gå inn i den parken jeg spilte i og så huset jeg spilte i? Det du mener?

Helt korrekt. Men park? Du går inn i det nabolaget du spilte i, klikker på huset du spilte i.

Skrevet

Nei, bittelitt mer å holde styr på, men mye morsommere!

Gjest catiki21
Skrevet

Helt korrekt. Men park? Du går inn i det nabolaget du spilte i, klikker på huset du spilte i.

Der forstod du at jeg er en sikkelig nybegynner. Jeg skrev park istedenfor nabolag. Er bare en nybegynner, men mente selvsagt nabolag. Tusen takk for hjelpa. Da skal jeg prøve på det neste gang jeg skal spille igjen!

Skrevet

Nei, bittelitt mer å holde styr på, men mye morsommere!

Stilig, eg og ønsker meg det spelet der :-)

Skrevet

Ryktene sier at det kommer Sims 3 i løpet av dette året! Jeg gruer meg til å sitte inne en uke i strekk uten frisk luft allerede ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...