Gjest Cornelia S Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Kanskje jeg får inspirasjon.. matlei jeg og bare spist rundstykker med ost og paprika i dag.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Middag: Strimlet oksekjøtt, stekt i panna, med ris, salat og tzatziki. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skulle ha thaigryte, men det ble pizza da vi fikk besøk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost 07.45: 1 skive med baguettesalat til, juice og melk. Lunsj 12.00: 4 skiver med skinke, smøreost og baguettesalat, vann og kaffe. Middag 17.30: Pannekaker + ei skive + blåbærsyltetøy til dessert. Kaffe etterpå. Uff, dette var lenge mellom hvert måltid.... Tror jeg tar et eple til kveldsmat :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 I dag har jeg spist: Frokost: En porsjon med sånne fitness flakes (heter det det?) med cultura, kaffe. Lunsj: Salat med kylling, soltørkede tomater, bønner og så videre, grovt rundstykke og farris. Middag: Maispai med bacon, salat, vann å drikke. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har bare spist noen vafler i dag (laget med grovmel og nesten uten sukker). Jeg har ikke vært ordentlig sulten. Men etter å ha lest noen mattråder her ble jeg det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har spist svinefilet med sursøt saus og naturris og masse brokkoli. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skal vi see Frokost - div frokostblanding med Cultura Lunsj - tre brødskiver med banan Snacks - Sjokoladepudding med vaniljesaus Mellommåltid - et eple Middag - Kylling med pasta og salat ..og nå er jeg sulten igjen..!! :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skal vi see Frokost - div frokostblanding med Cultura Lunsj - tre brødskiver med banan Snacks - Sjokoladepudding med vaniljesaus Mellommåltid - et eple Middag - Kylling med pasta og salat ..og nå er jeg sulten igjen..!! :-) Har ikkje ete nokonting idag eg :-( 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har ikkje ete nokonting idag eg :-( Du skulle fått litt sjokoladepudding av meg! Men nå er det tomt.. *hikk* :-( 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost: To brødskiver (speltbrød) med banan Lunsj: To brødskiver (spelt) med kokt skinke og hamburgerrygg. Middag: To kalkun og kylling wienerpølse med potetbåter. Møtemat: Ost og kjeks 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du skulle fått litt sjokoladepudding av meg! Men nå er det tomt.. *hikk* :-( sjokoladepudding er jo ikkje å forakte det :-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost: 1 spelt-knekkenrød med kyllingskinke og paprika. Lunch: 1 polarbrød med makrell i tomat og paprika. 1 yoghurt. Mellommåltid: 1 yoghurt. Noen druer. Middag: Pastaskruer med kjøttsaus og wokede grønnsaker. Kveldsmat: Restene etter middagen. Jeg er ikke matlei, for jeg har begynt et nytt og bedre frukt- og grønnsaksliv! 0 Siter
....AV Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost: en speltbrødskive med peanøttsmør. Lunsj: et grovt rundstykke med skinke ost og salat, en go'morgen jogurt. Middag: Tomatsuppe med pasta og pølsebiter, ett speltrundstykke. Kvelds: en brødskive og et knekkebrød med blå Castello. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har spist vegetar paste;) Kjempegodt! 0 Siter
amber sun Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost: et par brødskiver med syltetøy, juice og kaffe. Lunsj: et par brødskiver med ost og salat. I ettermiddag spiste jeg en brødskive med brunost og syltetøy, og et par Finn crips med gul ost. Middagen idag ble lettvint kyllingpizza. Nå har jeg nettopp kost meg med et svært glass vaniljeis, jordbær og baileys som min kjære tryllet fram fra kjøkkenet. :-) 0 Siter
Gjest ICI Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost 2 skiver med kaviar og ost Middag Risengrynsgrøt Kvelds En tallerken Bergensk fiskesuppe. Drukket 2ltr vann, og tre kopper kaffi. 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei Lunsj: Salat Middag: Speilegg!! (sliten i da...) Kveldsmat: Tar meg vel en skive. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.