Gå til innhold

FU: Hva har du spist i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: 2 brødskiver med leverpostei

Lunsj: Salat

Middag: Speilegg!! (sliten i da...)

Kveldsmat: Tar meg vel en skive.

Ja, og så to omganger med frukt som "mellommåltid" :-)

Skrevet

Har ikkje ete nokonting idag eg :-(

Er du sjuk, eller utviklar du eteproblem i vaksen alder?

Skrevet

Er du sjuk, eller utviklar du eteproblem i vaksen alder?

Er forkjølt å sliter m matlyst... :-( Gode råd for kva eg kan ete siden eg ikkje får i meg så mykje?

Skrevet

Ja, og så to omganger med frukt som "mellommåltid" :-)

Det var bra å se, for nå skulle jeg til å spørre om du helt hadde glemt både frukt og grønt...

Men du spiste vel mye broccoli sammen med speilegget!(?)

Useriøs hilsen

Skrevet

Frokost/lunsj: axa musli

Tidlig middag: grillet kylling, m en liten familiesalat

I matpausen på jobb (kl 18): to knekkebrød. En m smøreost og kiwi, en med salat og spekeskinke.

Nattmat (da jeg kom hjem fra jobb, kl 23): to små brødskiver gjort til en toast (jarlsberg og kalkun i midten).

Skrevet

Det var bra å se, for nå skulle jeg til å spørre om du helt hadde glemt både frukt og grønt...

Men du spiste vel mye broccoli sammen med speilegget!(?)

Useriøs hilsen

he he, ingen broccoli til egget nei, men jeg spiste masse salat til lunsj, da! :-) Stor tallerken med både tomat og spinat og sukkererter og hva det nå var alt sammen:-)

Skrevet

Frokost: 2 brødskiver med leverpostei

Lunsj: Salat

Middag: Speilegg!! (sliten i da...)

Kveldsmat: Tar meg vel en skive.

ETT speilegg til middag? Og bare litt smårusk resten av dagen? Du må spise ordentlig, morsan. Dette er alt for lite.

Skrevet

ETT speilegg til middag? Og bare litt smårusk resten av dagen? Du må spise ordentlig, morsan. Dette er alt for lite.

Det var to speilegg med brødskive under - det er jo ganske bra, eller? :-)

Og salaten til lønsj var diger.

Men takk for omtanken:-)

Skrevet

Det var to speilegg med brødskive under - det er jo ganske bra, eller? :-)

Og salaten til lønsj var diger.

Men takk for omtanken:-)

Da var det ikke så verst.

Men har du merket at hvis man enten ikke har tid eller ikke gidder å lage middag og bare smører seg kalde brødskiver i stedet: Da skal det mye mere mat til før man blir mett til middag enn til lunsj!

Eller er det bare jeg som er mere grunnleggende bikkjesulten til middag enn til andre måltider?

Skrevet

Da var det ikke så verst.

Men har du merket at hvis man enten ikke har tid eller ikke gidder å lage middag og bare smører seg kalde brødskiver i stedet: Da skal det mye mere mat til før man blir mett til middag enn til lunsj!

Eller er det bare jeg som er mere grunnleggende bikkjesulten til middag enn til andre måltider?

jeg er som deg! Må ha mer mat ved middagstider enn ved lunsjtider.

Skrevet

Er forkjølt å sliter m matlyst... :-( Gode råd for kva eg kan ete siden eg ikkje får i meg så mykje?

Då eg hadde influensa, hadde eg berre lyst på karamellpudding! Og så åt eg vel litt is.

Skrevet

Då eg hadde influensa, hadde eg berre lyst på karamellpudding! Og så åt eg vel litt is.

hehe ja det er vel kanskje godt å eta når ein er sjuk. Eg er egentlig ikkje sulten eg hm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...