morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei Lunsj: Salat Middag: Speilegg!! (sliten i da...) Kveldsmat: Tar meg vel en skive. Ja, og så to omganger med frukt som "mellommåltid" :-) 0 Siter
fresja Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har ikkje ete nokonting idag eg :-( Er du sjuk, eller utviklar du eteproblem i vaksen alder? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er du sjuk, eller utviklar du eteproblem i vaksen alder? Er forkjølt å sliter m matlyst... :-( Gode råd for kva eg kan ete siden eg ikkje får i meg så mykje? 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ja, og så to omganger med frukt som "mellommåltid" :-) Det var bra å se, for nå skulle jeg til å spørre om du helt hadde glemt både frukt og grønt... Men du spiste vel mye broccoli sammen med speilegget!(?) Useriøs hilsen 0 Siter
willow Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Frokost/lunsj: axa musli Tidlig middag: grillet kylling, m en liten familiesalat I matpausen på jobb (kl 18): to knekkebrød. En m smøreost og kiwi, en med salat og spekeskinke. Nattmat (da jeg kom hjem fra jobb, kl 23): to små brødskiver gjort til en toast (jarlsberg og kalkun i midten). 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det var bra å se, for nå skulle jeg til å spørre om du helt hadde glemt både frukt og grønt... Men du spiste vel mye broccoli sammen med speilegget!(?) Useriøs hilsen he he, ingen broccoli til egget nei, men jeg spiste masse salat til lunsj, da! :-) Stor tallerken med både tomat og spinat og sukkererter og hva det nå var alt sammen:-) 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei Lunsj: Salat Middag: Speilegg!! (sliten i da...) Kveldsmat: Tar meg vel en skive. ETT speilegg til middag? Og bare litt smårusk resten av dagen? Du må spise ordentlig, morsan. Dette er alt for lite. 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 ETT speilegg til middag? Og bare litt smårusk resten av dagen? Du må spise ordentlig, morsan. Dette er alt for lite. Det var to speilegg med brødskive under - det er jo ganske bra, eller? :-) Og salaten til lønsj var diger. Men takk for omtanken:-) 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det var to speilegg med brødskive under - det er jo ganske bra, eller? :-) Og salaten til lønsj var diger. Men takk for omtanken:-) Da var det ikke så verst. Men har du merket at hvis man enten ikke har tid eller ikke gidder å lage middag og bare smører seg kalde brødskiver i stedet: Da skal det mye mere mat til før man blir mett til middag enn til lunsj! Eller er det bare jeg som er mere grunnleggende bikkjesulten til middag enn til andre måltider? 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Da var det ikke så verst. Men har du merket at hvis man enten ikke har tid eller ikke gidder å lage middag og bare smører seg kalde brødskiver i stedet: Da skal det mye mere mat til før man blir mett til middag enn til lunsj! Eller er det bare jeg som er mere grunnleggende bikkjesulten til middag enn til andre måltider? jeg er som deg! Må ha mer mat ved middagstider enn ved lunsjtider. 0 Siter
fresja Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Er forkjølt å sliter m matlyst... :-( Gode råd for kva eg kan ete siden eg ikkje får i meg så mykje? Då eg hadde influensa, hadde eg berre lyst på karamellpudding! Og så åt eg vel litt is. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Då eg hadde influensa, hadde eg berre lyst på karamellpudding! Og så åt eg vel litt is. hehe ja det er vel kanskje godt å eta når ein er sjuk. Eg er egentlig ikkje sulten eg hm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.