sunnie1365380407 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er dere komfertable med å spise kunstig søtningsmidler? Når jeg tenker meg om så blir det endel kunstig sukker for mitt vedkommende. Det finnes jo i så mye. Jeg drikker light brus (ikke så ofte da), tyggegummi uten sukker, pastiller i ny og ne, suketter i teen, vann med smak inneholder jo kunstig sukker. Fikk plutselig et grøss over meg da jeg satte meg ned og tenkte over det... Sukker er jo ikke bra det heller da.. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 De fleste typer vann med smak er uten sukker eller kunstig søtning. Det er vel kun ett eller få merker/typer som inneholder det. Så sjekk på innholdsfortegnelsen på hver av de ulike, og velg vann uten søtning. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 For meg er det ikke noe alternativ, jeg er diabetiker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.