Gå til innhold

Billigste mobil abonnement?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du skriver mer enn 14 sms om dagen (tror jeg det var), så lønner det seg med Djuice nonstop fra telenor, 299,- i måneden i abonnement, og 89 øre/min for å ringe.

Jeg har sjekket hvor mange meldinger jeg har skrevet med den nye telefonen, fikk den i juli.. Resultatet (som jeg skjemmes over) sa iallfall at jeg har valgt riktig abonnement. :)

Da bør du jo i allefall ha noe du ikke betaler månedsabbonement for. Jeg har skifta til noextras.net og er kjempefornøyd. Jeg har et ustabilt ringemønster. Noen måndeer ringer jeg kjempemye, og noen måneder veldig lite. Hos noextras.net betaler jeg ingen fast avgift per måned, betaler 0.69 kr per minutt innen Norge uavhengig av om det er mobil/fast, og 40 øre per sms. Betaler kun for det jeg bruker og ingenting ekstra.

Jeg har spart nesten 3 tusen i året på dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...