Gjest synes det er rart Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Når dere skriver om personlige problemer her pleier dere å være nøye på sannheten, eller lager dere litt om slik at familie/venner ikke kan gjenkjenne dere? Kunne ikke falt meg inn å oppgi alder til barn, hvor mange knullekompiser, farge på sengetøy osv. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Kommer an på temaet. Hvis det er noe jeg ikke vil at folk skal vite her inne, forandrer jeg nicket. Hvis noen spør om ting jeg ikke vil avsløre, lar jeg rett og slett være å svare. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Enig med deg. Det kunne ikke falle meg inn å oppgi fargen på sengetøyet mitt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Farge på sengetøy? Er det noe du pleier å vite om folk? Ingen av mine venner har kontroll på mitt sengetøy. Ei heller hvor mange jeg har pult. Det har jeg ikke selv. Hva er det verste som kan skje? At noen som kjenner meg leser her inne? Med mindre jeg står fram som en sadomasochistisk massemorder og med det risikerer politiet på nakken, kan jeg ikke helt se den store krisen i at noen noen som kjenner meg skulle gjenkjenne meg her inne. 0 Siter
Gjest synes det er rart Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Farge på sengetøy? Er det noe du pleier å vite om folk? Ingen av mine venner har kontroll på mitt sengetøy. Ei heller hvor mange jeg har pult. Det har jeg ikke selv. Hva er det verste som kan skje? At noen som kjenner meg leser her inne? Med mindre jeg står fram som en sadomasochistisk massemorder og med det risikerer politiet på nakken, kan jeg ikke helt se den store krisen i at noen noen som kjenner meg skulle gjenkjenne meg her inne. Tror ikke du forstår det jeg skrev. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Enig med deg. Det kunne ikke falle meg inn å oppgi fargen på sengetøyet mitt. Nei, det får da tross alt være visse grenser for utlevering. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tror ikke du forstår det jeg skrev. Jo, jeg tror jeg gjorde det. Du tror alder på barn, farge på sengetøy og antall sexpartnere, kan avsløre deg for venner og kjente. 0 Siter
Gjest synes det er rart Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jo, jeg tror jeg gjorde det. Du tror alder på barn, farge på sengetøy og antall sexpartnere, kan avsløre deg for venner og kjente. Snu om på det, da nærmer du deg. 0 Siter
Gjest kan bytte nick da Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Så har jeg annet nick. Lyver ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg pleier aldri ta opp personlige problemer her inne, nettopp fordi jeg vet at folk som kjenner meg i RL lett kan igjenkjenne meg her inne. Hvor mange barn jeg har, kan jeg ikke se noe problem med å gå ut med. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Nei, det får da tross alt være visse grenser for utlevering. Jeg har iallefall ikke tenkt å fortelle noen at jeg har rosa sengetøy!! Får da være grenser! 0 Siter
Gjest synes det er rart Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Så har jeg annet nick. Lyver ikke. Ville du definere det som løgn hvis noen skrev om en femåring istedenfor fireåring, eller rød bil istedenfor grønn? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det er ganske mye jeg ikke skriver om selv om sikkert mange tror de vet mye om meg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 De tingene og/eller detaljene jeg ikke vil offentliggjøre, utelater jeg rett og slett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har iallefall ikke tenkt å fortelle noen at jeg har rosa sengetøy!! Får da være grenser! Akkurat nå har jeg stripete. Uff, hva du vet om meg nå, togli ) 0 Siter
Gjest synes det er rart Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 De tingene og/eller detaljene jeg ikke vil offentliggjøre, utelater jeg rett og slett. Mange skriver om kjærlighetssorg/samlivsproblemer. Det kan være privat og ikke ønskelig at den andre parten leser det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Mange skriver om kjærlighetssorg/samlivsproblemer. Det kan være privat og ikke ønskelig at den andre parten leser det. Ja, men nå svarte jeg altså på spørsmålet ditt, altså om hvordan jeg gjør det. Så får andre svare for seg. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Enig med deg. Det kunne ikke falle meg inn å oppgi fargen på sengetøyet mitt. Du har jo bare sofa!! *Forvirra* 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har iallefall ikke tenkt å fortelle noen at jeg har rosa sengetøy!! Får da være grenser! lakenet mitt er lyseblåt, dynetrekket er blått med noen blomster på, hvit putevar! Men jeg manger jo alle de normale hemningene som ville stoppet folk flest. Grå sokker har jeg også!! Bad boy her ja! 0 Siter
tula Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tror jeg skjønner hva du mener, med unntak av sengetøyet da;) Mitt er hvitt med brunt mønster forresten! Noen som vet hvem jeg er?? Tulla;) Jeg har selvfølgelig ingen ønsker om å bli gjenkjent, men det er heller ingen krise om jeg blir det! Tror ikke det er noen som kjenner meg her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.