Gå til innhold

Lager dere om på sannheten

Anbefalte innlegg

Gjest synes det er rart
Skrevet

Når dere skriver om personlige problemer her pleier dere å være nøye på sannheten, eller lager dere litt om slik at familie/venner ikke kan gjenkjenne dere?

Kunne ikke falt meg inn å oppgi alder til barn, hvor mange knullekompiser, farge på sengetøy osv.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

16

• Debra-irl

11

• morsan

6

• Angelica :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kommer an på temaet. Hvis det er noe jeg ikke vil at folk skal vite her inne, forandrer jeg nicket. Hvis noen spør om ting jeg ikke vil avsløre, lar jeg rett og slett være å svare.

Caloni Makaroni
Skrevet

Enig med deg. Det kunne ikke falle meg inn å oppgi fargen på sengetøyet mitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Farge på sengetøy? Er det noe du pleier å vite om folk?

Ingen av mine venner har kontroll på mitt sengetøy. Ei heller hvor mange jeg har pult. Det har jeg ikke selv.

Hva er det verste som kan skje? At noen som kjenner meg leser her inne?

Med mindre jeg står fram som en sadomasochistisk massemorder og med det risikerer politiet på nakken, kan jeg ikke helt se den store krisen i at noen noen som kjenner meg skulle gjenkjenne meg her inne.

Gjest synes det er rart
Skrevet

Farge på sengetøy? Er det noe du pleier å vite om folk?

Ingen av mine venner har kontroll på mitt sengetøy. Ei heller hvor mange jeg har pult. Det har jeg ikke selv.

Hva er det verste som kan skje? At noen som kjenner meg leser her inne?

Med mindre jeg står fram som en sadomasochistisk massemorder og med det risikerer politiet på nakken, kan jeg ikke helt se den store krisen i at noen noen som kjenner meg skulle gjenkjenne meg her inne.

Tror ikke du forstår det jeg skrev.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det får da tross alt være visse grenser for utlevering.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke du forstår det jeg skrev.

Jo, jeg tror jeg gjorde det.

Du tror alder på barn, farge på sengetøy og antall sexpartnere, kan avsløre deg for venner og kjente.

Gjest synes det er rart
Skrevet

Jo, jeg tror jeg gjorde det.

Du tror alder på barn, farge på sengetøy og antall sexpartnere, kan avsløre deg for venner og kjente.

Snu om på det, da nærmer du deg.

Gjest kan bytte nick da
Skrevet

Så har jeg annet nick. Lyver ikke.

Skrevet

Jeg pleier aldri ta opp personlige problemer her inne, nettopp fordi jeg vet at folk som kjenner meg i RL lett kan igjenkjenne meg her inne.

Hvor mange barn jeg har, kan jeg ikke se noe problem med å gå ut med.

Skrevet

Nei, det får da tross alt være visse grenser for utlevering.

Jeg har iallefall ikke tenkt å fortelle noen at jeg har rosa sengetøy!! Får da være grenser!

Gjest synes det er rart
Skrevet

Så har jeg annet nick. Lyver ikke.

Ville du definere det som løgn hvis noen skrev om en femåring istedenfor fireåring, eller rød bil istedenfor grønn?

Skrevet

Det er ganske mye jeg ikke skriver om selv om sikkert mange tror de vet mye om meg.

Skrevet

De tingene og/eller detaljene jeg ikke vil offentliggjøre, utelater jeg rett og slett.

Skrevet

Jeg har iallefall ikke tenkt å fortelle noen at jeg har rosa sengetøy!! Får da være grenser!

Akkurat nå har jeg stripete. Uff, hva du vet om meg nå, togli :o)

Gjest synes det er rart
Skrevet

De tingene og/eller detaljene jeg ikke vil offentliggjøre, utelater jeg rett og slett.

Mange skriver om kjærlighetssorg/samlivsproblemer. Det kan være privat og ikke ønskelig at den andre parten leser det.

Skrevet

Mange skriver om kjærlighetssorg/samlivsproblemer. Det kan være privat og ikke ønskelig at den andre parten leser det.

Ja, men nå svarte jeg altså på spørsmålet ditt, altså om hvordan jeg gjør det. Så får andre svare for seg.

Skrevet

Du har jo bare sofa!!

*Forvirra*

streker paa veggen..!
Skrevet

lakenet mitt er lyseblåt, dynetrekket er blått med noen blomster på, hvit putevar!

Men jeg manger jo alle de normale hemningene som ville stoppet folk flest. Grå sokker har jeg også!!

Bad boy her ja!

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener, med unntak av sengetøyet da;)

Mitt er hvitt med brunt mønster forresten! Noen som vet hvem jeg er??;)

Tulla;) Jeg har selvfølgelig ingen ønsker om å bli gjenkjent, men det er heller ingen krise om jeg blir det! Tror ikke det er noen som kjenner meg her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...