Gå til innhold

Lager dere om på sannheten

Anbefalte innlegg

Gjest jada mhm
Skrevet

jeg spytter ut det meste og pynter ikke noe særlig på det.

om noen finner ut hvem jeg er så er vel ikke det noen krise.

det er jo også bare til å riste på hode og si at..*niks..det er ikke meg..*

er ikke flau eller redd for at noen skal finne ut hvem jeg er heller.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

16

• Debra-irl

11

• morsan

6

• Angelica :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest jada mhm
Skrevet

Farge på sengetøy? Er det noe du pleier å vite om folk?

Ingen av mine venner har kontroll på mitt sengetøy. Ei heller hvor mange jeg har pult. Det har jeg ikke selv.

Hva er det verste som kan skje? At noen som kjenner meg leser her inne?

Med mindre jeg står fram som en sadomasochistisk massemorder og med det risikerer politiet på nakken, kan jeg ikke helt se den store krisen i at noen noen som kjenner meg skulle gjenkjenne meg her inne.

fikk det for meg at du var ett hun kjønn jeg..

Skrevet

Jeg unnlater vel å slrive endel detaljer, skriver vel heller ikke akkurat alder på meg selv og barn, og iallfall ikke personnavn på familiemedlemmer.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

HVIS jeg skulle ta opp noe som veldig lett kunne avsløre meg, og som jeg måtte ta opp, så hadde jeg heller brukt et annet nick.

Skrevet

Sengetøyet mitt gir ikke meg personlige problemer, så det er ingen problemstilling, egentlig.

Skrevet

Selv når man skriver vanlige innlegg, så kan man jo lett bli gjenkjent, som regel så "lekker" det jo ut en og annen detalj om hvor man bor, hvilken type jobb man har, at man har x barn, gikk på snørra på vei til butikken i dag - alt som tilsammen blir nok til å gjenkjenne en søster, en kollega osv fordi man kjenner personen godt, eller fikk høre på jobben i dag om historien om hun som gikk på trynet på isen.

Det er sånne tanker som gjør meg litt paranoid, så jeg tror jeg ville endret nick til noe annet hvis jeg skulle skrive om noe superpersonlig :) Under nicket mitt skriver jeg ting som jeg kan "stå for" ovenfor hvem som helst.

Skrevet

Mange skriver om kjærlighetssorg/samlivsproblemer. Det kan være privat og ikke ønskelig at den andre parten leser det.

De fleste som skriver om det er enten ikke faste dolere eller bruker anonyme nick for anledningen.

Gjest synes det er rart
Skrevet

fikk det for meg at du var ett hun kjønn jeg..

Det sto det ingenting om i siste innlegg.

Skrevet

Enig med deg. Det kunne ikke falle meg inn å oppgi fargen på sengetøyet mitt.

*lol*

Skrevet

Nei, jeg lar bare være å fortelle ting hvis jeg ikke vil avsløre det. Jeg er heller ikke så redd for at folk skal gjenkjenne meg.

Skrevet

Jeg har rødrutete flanellsengetøy og blått laken (matcher overhode ikke!) akkurat nå. Gjør det at du vet hvem jeg er? ;o)

Skrevet

Nå for tiden skriver jeg ytterst sjelden om private ting, men de få gangene det skjer dekker jeg meg selvsagt til.

Caloni Makaroni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169063581' post='3481736]

Du har jo bare sofa!!

*Forvirra*

Jeg har jo ikke den sofaen lenger engang! Den var grå, og nå har jeg en rød :o

NEEEEI! Nå utleverte jeg meg!

Nå tror jeg at jeg må forlate DOL for evig og alltid. Farvel alle sammen, og husk meg som et skrekkens eksempel på hva som kan skje om man avslører hvilke farger man har på sofaen sin *hulke gråtkvalt med et lite glimt i øyet*

Skrevet

Akkurat nå har jeg stripete. Uff, hva du vet om meg nå, togli :o)

Lover å ikke fortelle det videre! Æresord!

Skrevet

lakenet mitt er lyseblåt, dynetrekket er blått med noen blomster på, hvit putevar!

Men jeg manger jo alle de normale hemningene som ville stoppet folk flest. Grå sokker har jeg også!!

Bad boy her ja!

åååå, da vet jeg hvem du er!!

;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har rødrutete flanellsengetøy og blått laken (matcher overhode ikke!) akkurat nå. Gjør det at du vet hvem jeg er? ;o)

Aha! Der falt den siste brikken i puslespillet på plass! Tante Kari!! :P

(håper du ikke faktisk heter Kari, for da får du sikkert noia ;) )

Skrevet

Aha! Der falt den siste brikken i puslespillet på plass! Tante Kari!! :P

(håper du ikke faktisk heter Kari, for da får du sikkert noia ;) )

*Iiiiiiiik*

;o)

Skrevet

Lover å ikke fortelle det videre! Æresord!

Jeg er glad for det :o) Takk skal du ha.

Skrevet

Fargen på sengetøyet? Nei vett du hva! Der går grensen.

Fargen på sengetøyet mitt får du aldri. ;-P

Skrevet

Tror det er veeldig liten sjanse for at noen skal finne ut av hvem vi er.

Det er ganske mange folk over hele landet som er inne her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...