Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 jeg spytter ut det meste og pynter ikke noe særlig på det. om noen finner ut hvem jeg er så er vel ikke det noen krise. det er jo også bare til å riste på hode og si at..*niks..det er ikke meg..* er ikke flau eller redd for at noen skal finne ut hvem jeg er heller. "er ikke flau eller redd for at noen skal finne ut hvem jeg er heller." Og så signerer du med anonymt nick? *fnise litt* 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hvis jeg skulle lyve på 1 eller 2 ting ville jeg få problemer med å huske hva jeg tidligere skrev.... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har jo ikke den sofaen lenger engang! Den var grå, og nå har jeg en rød NEEEEI! Nå utleverte jeg meg! Nå tror jeg at jeg må forlate DOL for evig og alltid. Farvel alle sammen, og husk meg som et skrekkens eksempel på hva som kan skje om man avslører hvilke farger man har på sofaen sin *hulke gråtkvalt med et lite glimt i øyet* Bye bye.. Og takk for lånet av den gråe sofaen *Snufs* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1169068767' post='3481930] Bye bye.. Og takk for lånet av den gråe sofaen *Snufs* Den står der enda, altså. Det er bare det at jeg bor der ikke lenger. Om du ringer på og spør pent, så kan du nok få låne den igjen. Du spurte ikke meg, såvidt jeg kan erindre 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du må ha stor trafikk på soverommet om du er redd for å si _her_ hvilken farge du har Jeg regner med at fler mødre her i landet har barn som er like gamle som mine Eller? Skulle jeg ha et problem jeg ville ha råd til, så ville typen sak avgjort om jeg er anonym eller ikke. Og skulle noen kjenne meg igjen, so what? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ingenting jeg skriver her er sant. Ikke det heller ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Den står der enda, altså. Det er bare det at jeg bor der ikke lenger. Om du ringer på og spør pent, så kan du nok få låne den igjen. Du spurte ikke meg, såvidt jeg kan erindre Jeg driter vel i hva du måtte mene. Lånte den uansett *Rekke tunge* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1169069655' post='3481968] Jeg driter vel i hva du måtte mene. Lånte den uansett *Rekke tunge* Skal låne din sofa neste gang jeg er i området, jeg 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Skal låne din sofa neste gang jeg er i området, jeg Hå! Den turkise skinnsofaen min vil jeg ha for meg selv! Faen, der outa jeg meg :S 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1169070338' post='3482005] Hå! Den turkise skinnsofaen min vil jeg ha for meg selv! Faen, der outa jeg meg :S Vi får starte vårt eget forum. Dit må alle som har røpet fargene i sitt hjem gå i eksil. 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du må ha stor trafikk på soverommet om du er redd for å si _her_ hvilken farge du har Jeg regner med at fler mødre her i landet har barn som er like gamle som mine Eller? Skulle jeg ha et problem jeg ville ha råd til, så ville typen sak avgjort om jeg er anonym eller ikke. Og skulle noen kjenne meg igjen, so what? "Du må ha stor trafikk på soverommet om du er redd for å si _her_ hvilken farge du har :)" LOL! Tenkte det samme selv! :-) Akkurat nå har vi blått stretchlaken på senga *gulp* blir jeg gjenkjent nå? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tror jeg skjønner hva du mener, med unntak av sengetøyet da;) Mitt er hvitt med brunt mønster forresten! Noen som vet hvem jeg er?? Tulla;) Jeg har selvfølgelig ingen ønsker om å bli gjenkjent, men det er heller ingen krise om jeg blir det! Tror ikke det er noen som kjenner meg her inne. "Noen som vet hvem jeg er?? Tulla;)" *hi hi* skal si du har forandra lite på ditt vanlige navn da du fant på nick! ;-) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 "Du må ha stor trafikk på soverommet om du er redd for å si _her_ hvilken farge du har :)" LOL! Tenkte det samme selv! :-) Akkurat nå har vi blått stretchlaken på senga *gulp* blir jeg gjenkjent nå? ;-) Du ble gjenkjent. Du er meg. Jeg har også blått stretchlaken. Guri malla. 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Snu om på det, da nærmer du deg. "Snu om på det, da nærmer du deg." - sa du til SDD... ...hmmm.... Da må vel setningen i hans forrige innlegg bli slik omtrent: "Du tror farge på barn, alder på sengetøy og antall sexpartnere, kan avsløre deg for venner og kjente." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Vi får starte vårt eget forum. Dit må alle som har røpet fargene i sitt hjem gå i eksil. *LOL* 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du ble gjenkjent. Du er meg. Jeg har også blått stretchlaken. Guri malla. Dette er spooky!! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du ble gjenkjent. Du er meg. Jeg har også blått stretchlaken. Guri malla. Dere er begge meg! Og jeg er dere. Og morsan er deg. *forvirra* Skjønner godt at trådstarter ikke ønsker at farge på sengetøy skal offentliggjøres, jeg. Nå ble jeg helt svimmel her 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tror det er veeldig liten sjanse for at noen skal finne ut av hvem vi er. Det er ganske mange folk over hele landet som er inne her. Jeg fant søsteren min, så det skjer Men det var ikke pga fargen på sengetøyet, da 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg fant søsteren min, så det skjer Men det var ikke pga fargen på sengetøyet, da hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.