Gå til innhold

Lager dere om på sannheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er begge meg! Og jeg er dere. Og morsan er deg. *forvirra*

Skjønner godt at trådstarter ikke ønsker at farge på sengetøy skal offentliggjøres, jeg. Nå ble jeg helt svimmel her ;)

Jeg har også blått strechlaken akkurat nå! *Skummeeeeeelt*

Kanskje dette rett og slett bare beviser det mange har trodd i en årrekke, nemlig at vi her inne til syvende og sist bare er en eneste person?

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

16

• Debra-irl

11

• morsan

6

• Angelica :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Du må ha stor trafikk på soverommet om du er redd for å si _her_ hvilken farge du har :)"

LOL! Tenkte det samme selv! :-)

Akkurat nå har vi blått stretchlaken på senga *gulp* blir jeg gjenkjent nå? ;-)

Mitt er faktisk lilla. Etter hva jeg ser her i tråden så er det ingen andre som har det, så kjære dolere, nå har jeg avslørt meg :)

Skrevet

Kanskje dette rett og slett bare beviser det mange har trodd i en årrekke, nemlig at vi her inne til syvende og sist bare er en eneste person?

-og alle er vi webmaster!!

Skrevet

Mitt er faktisk lilla. Etter hva jeg ser her i tråden så er det ingen andre som har det, så kjære dolere, nå har jeg avslørt meg :)

*iiik* at du tør!!

Skrevet

Dette er spooky!!

Det er vel ikke 180x200 også vel? moooahahah.

Forresten, det er ikke spoooky. Jeg vet det! Jeg vet det! Det er sikkert det som kvalifiserer til å få bli medlem i DOLs kjerringliga. Jeg har endelig skjønt det. Dette var det inntil nå hemmelige adgangsbevist.

Så alle andre som vil bli medlem i kjerringligaen: løp til kid/ princess/ikea og kjøp blått stretchlaken dere og.

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er vel ikke 180x200 også vel? moooahahah.

Forresten, det er ikke spoooky. Jeg vet det! Jeg vet det! Det er sikkert det som kvalifiserer til å få bli medlem i DOLs kjerringliga. Jeg har endelig skjønt det. Dette var det inntil nå hemmelige adgangsbevist.

Så alle andre som vil bli medlem i kjerringligaen: løp til kid/ princess/ikea og kjøp blått stretchlaken dere og.

:-)

Da er jeg reddet, for jeg har ett blått ett *danser av fullkommen lykke* ;o)

Skrevet

Velkommen kjerring. Hipp hipp for deg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jah :o Jeg så en film engang, om 6-7 personer som ble stuck inne på samme motell i et uvær. Alle mulige slags rare ting skjedde, og så fant de ut at alle var født samme dag, og da ble alt bare enda mer mystisk. Og tilslutt så ble det byttet til en helt annen setting, og en passe gal person satt og pratet med seg selv. Det var bare en "fantasi" eller hva man nå kaller det til en person med multippel personlighet :o

Skrevet

Jeg har burgunder

Gjest Shira12
Skrevet

Velkommen kjerring. Hipp hipp for deg.

Takk takk. Og jeg som har grublet natt og dag på hva som skulle til og få innpass. Så så jeg ikke det som var mest opplagt, lakenet jeg lå og grublet på ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har burgunder

Du kan jo søke om innpass, men det spørs om de godkjenner noe annet enn blått ;o)

Skrevet

Takk takk. Og jeg som har grublet natt og dag på hva som skulle til og få innpass. Så så jeg ikke det som var mest opplagt, lakenet jeg lå og grublet på ;o)

Der ser du. Løsningen er alltid nærmere enn du tror.

Nå ble jeg skikkelig flirete.... Legge meg kanskje???

Skrevet

Jah :o Jeg så en film engang, om 6-7 personer som ble stuck inne på samme motell i et uvær. Alle mulige slags rare ting skjedde, og så fant de ut at alle var født samme dag, og da ble alt bare enda mer mystisk. Og tilslutt så ble det byttet til en helt annen setting, og en passe gal person satt og pratet med seg selv. Det var bare en "fantasi" eller hva man nå kaller det til en person med multippel personlighet :o

Hørtes ut som en film for meg. Kommer du på hva den heter??

Gjest Shira12
Skrevet

Der ser du. Løsningen er alltid nærmere enn du tror.

Nå ble jeg skikkelig flirete.... Legge meg kanskje???

Nei, må jo være her og flire.

Er når jeg er overtrøtt at jeg flirer mest her inne.

Skrevet

Jeg har burgunder

Burgunder? Er ikke det mer voksen enn kjerring?

Nei- nå erter jeg på meg hele DOL her. Skal gi meg :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hørtes ut som en film for meg. Kommer du på hva den heter??

Nei, jeg gjør ikke det, dessverre...:( Dessuten har jeg jo allerede røpet slutten ;)

Skrevet

Nei, må jo være her og flire.

Er når jeg er overtrøtt at jeg flirer mest her inne.

jooo. du har forsåvidt rett. En røyk og et glass pepsi max til. SÅ er det kvelden og mørkt.....

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det, dessverre...:( Dessuten har jeg jo allerede røpet slutten ;)

spiller ingen rolle om jeg vet slutten. Veien frem er ofte like spennende. Visste slutten på fight club også, men koste meg likevel.

Skrevet

"Snu om på det, da nærmer du deg." - sa du til SDD...

...hmmm....

Da må vel setningen i hans forrige innlegg bli slik omtrent:

"Du tror farge på barn, alder på sengetøy og antall sexpartnere, kan avsløre deg for venner og kjente."

Hahaha!

Men i noen tilfeller er det vel faktisk en korrekt påstand. ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

jooo. du har forsåvidt rett. En røyk og et glass pepsi max til. SÅ er det kvelden og mørkt.....

Jeg tenkte at jeg skulle dole til den tredje vakten begynner. Og så vet jeg at jeg stikker innom Dol etterpå også. Må jo sjekke 100 nyeste :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...