Debra-irl Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg tenkte at jeg skulle dole til den tredje vakten begynner. Og så vet jeg at jeg stikker innom Dol etterpå også. Må jo sjekke 100 nyeste ) aaaah. dårlig gjort å minne meg på den..... jeg som skulle tidlig i seng..... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 spiller ingen rolle om jeg vet slutten. Veien frem er ofte like spennende. Visste slutten på fight club også, men koste meg likevel. Fight club er bra! Lenge siden jeg har sett den nå. Får sette den på en kveld Jeg skal si i fra om jeg kommer på tittelen på den filmen, men jeg er helt blank, så jeg tviler på det, egentlig... 0 Siter
tula Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 "Noen som vet hvem jeg er?? Tulla;)" *hi hi* skal si du har forandra lite på ditt vanlige navn da du fant på nick! ;-) Tullehøne;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 aaaah. dårlig gjort å minne meg på den..... jeg som skulle tidlig i seng..... Ops. Jaja, du får legge deg tidlig i morgen istedenfor ;p Jeg synes den serien er spennendes. Den går tidligere en annen dag, men da ser jeg noe annet. 0 Siter
tigerungen Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Nei, jeg gjør ikke det, dessverre... Dessuten har jeg jo allerede røpet slutten Er det "Identity" du tenker på? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er det "Identity" du tenker på? Ja!! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 spiller ingen rolle om jeg vet slutten. Veien frem er ofte like spennende. Visste slutten på fight club også, men koste meg likevel. Identity het den! (nesten sikker, i alle fall). Tigerungen husket det 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Nei, men det hender jeg abstraherer litt. Særlig hvis jeg synes temaet er personlig 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg fant søsteren min, så det skjer Men det var ikke pga fargen på sengetøyet, da Hvordan? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det er vel ikke 180x200 også vel? moooahahah. Forresten, det er ikke spoooky. Jeg vet det! Jeg vet det! Det er sikkert det som kvalifiserer til å få bli medlem i DOLs kjerringliga. Jeg har endelig skjønt det. Dette var det inntil nå hemmelige adgangsbevist. Så alle andre som vil bli medlem i kjerringligaen: løp til kid/ princess/ikea og kjøp blått stretchlaken dere og. :-) *melde seg inn i klubben* Eller tells det når det bare er strikk i hjørnene? (Det er blått.) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hvordan? :-) Kjente henne igjen på innleggene. Samt at jeg visste at hun iallfall -leste- mye her, for det var doktoronline.no som alltid sto som sist lest når hun hadde brukt pcen. Så hun ble "tatt", gitt 0 Siter
Debra-irl Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Identity het den! (nesten sikker, i alle fall). Tigerungen husket det ok. Takk! Da skal jeg sjekke den ut. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 *melde seg inn i klubben* Eller tells det når det bare er strikk i hjørnene? (Det er blått.) Tja. Så lenge det er blått og stretch så syns jeg det kvalifiserer. Velkommen. 0 Siter
Goliath Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hvis du er redd for å si vilken farge på sengetøyet du har, så er det neppe så mye annet personlig du kan skrive og spørre om her.....? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jah Jeg så en film engang, om 6-7 personer som ble stuck inne på samme motell i et uvær. Alle mulige slags rare ting skjedde, og så fant de ut at alle var født samme dag, og da ble alt bare enda mer mystisk. Og tilslutt så ble det byttet til en helt annen setting, og en passe gal person satt og pratet med seg selv. Det var bare en "fantasi" eller hva man nå kaller det til en person med multippel personlighet House on the haunted hill , ja... fysja... =) syns den va skummel,e.... 0 Siter
Gjest jada mhm Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 synnes det er greit å signere med nick jeg da.. men hvis du spør etter navnet så skal du få det:) om jeg skriver silje så heter jeg ikke nødvendigvis det heller...det er opp til en hver å tro.. selv jeg tror ikke på at de som legger ut sitt navn på nettet heter dette.. *fnis fnis* ;P 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 House on the haunted hill , ja... fysja... =) syns den va skummel,e.... Nei, det var ikke den. Det er nok som tigerungen sa, "Identity" 0 Siter
Sofline Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Tja. Så lenge det er blått og stretch så syns jeg det kvalifiserer. Velkommen. Takk! :-) 0 Siter
Gjest tror det er vanlig Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg gjør iblant om på uvesentlige fakta, dersom det er fare for å bli gjenkjent. Men altså slik at hovedhistorien er riktig. For anonymitetens skyld. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, jeg kan godt finne på å endre litt på ting som uansett ikke har så mye betydning for selve problemstillingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.