Gå til innhold

Lager dere om på sannheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle dole til den tredje vakten begynner. Og så vet jeg at jeg stikker innom Dol etterpå også. Må jo sjekke 100 nyeste :o)

aaaah. dårlig gjort å minne meg på den..... jeg som skulle tidlig i seng.....

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

16

• Debra-irl

11

• morsan

6

• Angelica :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni
Skrevet

spiller ingen rolle om jeg vet slutten. Veien frem er ofte like spennende. Visste slutten på fight club også, men koste meg likevel.

Fight club er bra! Lenge siden jeg har sett den nå. Får sette den på en kveld :)

Jeg skal si i fra om jeg kommer på tittelen på den filmen, men jeg er helt blank, så jeg tviler på det, egentlig...

Skrevet

"Noen som vet hvem jeg er??;)

Tulla;)"

*hi hi* skal si du har forandra lite på ditt vanlige navn da du fant på nick! ;-)

Tullehøne;)

Gjest Shira12
Skrevet

aaaah. dårlig gjort å minne meg på den..... jeg som skulle tidlig i seng.....

Ops. Jaja, du får legge deg tidlig i morgen istedenfor ;p

Jeg synes den serien er spennendes. Den går tidligere en annen dag, men da ser jeg noe annet.

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det, dessverre...:( Dessuten har jeg jo allerede røpet slutten ;)

Er det "Identity" du tenker på? :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Er det "Identity" du tenker på? :)

Ja!!

Caloni Makaroni
Skrevet

spiller ingen rolle om jeg vet slutten. Veien frem er ofte like spennende. Visste slutten på fight club også, men koste meg likevel.

Identity het den! (nesten sikker, i alle fall). Tigerungen husket det :)

Gjest Signert
Skrevet

Nei, men det hender jeg abstraherer litt. Særlig hvis jeg synes temaet er personlig

Skrevet

Jeg fant søsteren min, så det skjer ;) Men det var ikke pga fargen på sengetøyet, da :P

Hvordan? :-)

Skrevet

Det er vel ikke 180x200 også vel? moooahahah.

Forresten, det er ikke spoooky. Jeg vet det! Jeg vet det! Det er sikkert det som kvalifiserer til å få bli medlem i DOLs kjerringliga. Jeg har endelig skjønt det. Dette var det inntil nå hemmelige adgangsbevist.

Så alle andre som vil bli medlem i kjerringligaen: løp til kid/ princess/ikea og kjøp blått stretchlaken dere og.

:-)

*melde seg inn i klubben* Eller tells det når det bare er strikk i hjørnene? (Det er blått.)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvordan? :-)

Kjente henne igjen på innleggene. Samt at jeg visste at hun iallfall -leste- mye her, for det var doktoronline.no som alltid sto som sist lest når hun hadde brukt pcen. Så hun ble "tatt", gitt ;)

Skrevet

Identity het den! (nesten sikker, i alle fall). Tigerungen husket det :)

ok. Takk! Da skal jeg sjekke den ut.

Skrevet

*melde seg inn i klubben* Eller tells det når det bare er strikk i hjørnene? (Det er blått.)

Tja. Så lenge det er blått og stretch så syns jeg det kvalifiserer. Velkommen.

Skrevet

Hvis du er redd for å si vilken farge på sengetøyet du har, så er det neppe så mye annet personlig du kan skrive og spørre om her.....?

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jah :o Jeg så en film engang, om 6-7 personer som ble stuck inne på samme motell i et uvær. Alle mulige slags rare ting skjedde, og så fant de ut at alle var født samme dag, og da ble alt bare enda mer mystisk. Og tilslutt så ble det byttet til en helt annen setting, og en passe gal person satt og pratet med seg selv. Det var bare en "fantasi" eller hva man nå kaller det til en person med multippel personlighet :o

House on the haunted hill , ja... fysja... =) syns den va skummel,e....

Gjest jada mhm
Skrevet

synnes det er greit å signere med nick jeg da..

men hvis du spør etter navnet så skal du få det:)

om jeg skriver silje så heter jeg ikke nødvendigvis det heller...det er opp til en hver å tro..

selv jeg tror ikke på at de som legger ut sitt navn på nettet heter dette..

*fnis fnis*

;P

Caloni Makaroni
Skrevet

House on the haunted hill , ja... fysja... =) syns den va skummel,e....

Nei, det var ikke den. Det er nok som tigerungen sa, "Identity"

Skrevet

Tja. Så lenge det er blått og stretch så syns jeg det kvalifiserer. Velkommen.

Takk! :-)

Gjest tror det er vanlig
Skrevet

Jeg gjør iblant om på uvesentlige fakta, dersom det er fare for å bli gjenkjent. Men altså slik at hovedhistorien er riktig.

For anonymitetens skyld.

Skrevet

Ja, jeg kan godt finne på å endre litt på ting som uansett ikke har så mye betydning for selve problemstillingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...