Gå til innhold

Boligkjøp

Anbefalte innlegg

Gjest Leilighetseier?
Skrevet

Jeg har tenkt meg inn på boligmarkedet (Oslo). Bor så billig at jeg har tenkt å leie ut den eventuelle nye leiligheten.

Hvordan står det til med å kjøpe bolig om dagen?

Kan lite om markedet. Kommer prisene til å falle (vet at ingen kan vite dette sikkert)

Eller er det sannsynlig at de holder seg?

Er det dumt?

Vær så snill og informer med litt, da!

Gjest boligeier
Skrevet

prisene kommer til å flate mer ut, men ikke falle. Noen steder stiger de fremover.

Skrevet

prisene kommer til å flate mer ut, men ikke falle. Noen steder stiger de fremover.

Indre by faller neppe. Gamlebyen stiger kanskje mest.

Skrevet

mente å svare hovedinnlegger.

Gjest boligeier
Skrevet

Noen områder på sørlig østkant stiger mye.

Skrevet

Tja, de har falt en del i Danmark nå i de to største byene. Ting pleier å spre seg.

Gjest Leilighetseier?
Skrevet

Tja, de har falt en del i Danmark nå i de to største byene. Ting pleier å spre seg.

Hvorfor skulle det spre seg hit?

Skrevet

Hvorfor skulle det spre seg hit?

Fordi boligmarkedet pleier være likt i det meste av Vest-Europa.

Uansett kan det ikke fortsette med å stige og stige. På et tidspunkt har ikke folk råd lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...