Gjest Leilighetseier? Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har tenkt meg inn på boligmarkedet (Oslo). Bor så billig at jeg har tenkt å leie ut den eventuelle nye leiligheten. Hvordan står det til med å kjøpe bolig om dagen? Kan lite om markedet. Kommer prisene til å falle (vet at ingen kan vite dette sikkert) Eller er det sannsynlig at de holder seg? Er det dumt? Vær så snill og informer med litt, da! 0 Siter
Gjest boligeier Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 prisene kommer til å flate mer ut, men ikke falle. Noen steder stiger de fremover. 0 Siter
kamazi Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 prisene kommer til å flate mer ut, men ikke falle. Noen steder stiger de fremover. Indre by faller neppe. Gamlebyen stiger kanskje mest. 0 Siter
kamazi Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Indre by faller neppe. Gamlebyen stiger kanskje mest. mente å svare hovedinnlegger. 0 Siter
Gjest boligeier Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Indre by faller neppe. Gamlebyen stiger kanskje mest. Noen områder på sørlig østkant stiger mye. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tja, de har falt en del i Danmark nå i de to største byene. Ting pleier å spre seg. 0 Siter
Gjest Leilighetseier? Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tja, de har falt en del i Danmark nå i de to største byene. Ting pleier å spre seg. Hvorfor skulle det spre seg hit? 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hvorfor skulle det spre seg hit? Fordi boligmarkedet pleier være likt i det meste av Vest-Europa. Uansett kan det ikke fortsette med å stige og stige. På et tidspunkt har ikke folk råd lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.