Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsesøster kjem på skulen for å gi ungane vaksine på mandag. Eg har ein gutt i andre klasse. Skal eg vere med han eller ikkje?

Skrevet

Det kommer vel an på hans behov. Vil ikke tro det finnes en fasit på det der...

Skrevet

Vi fikk beskjed fra helsesøster om at en av foreldrene burde være tilstede. Ungene er ikke sååå store ennå, mente hun.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det var en diskusjon på det for noen uker siden, noen som var usikker på om de skulle blir med barnet. Tror de fleste kom fram til at de ikke har pleid å være med. Jeg går ut i fra at dere ville fått beskjed, og ikke minst fått et nøyaktig tidspunkt (det vil jo innebære å ta fri fra jobb for de fleste), om det er slik at dere skal være med.

Du kan jo ta en telefon å høre. Om de sier at det ikke er nødvendig, så ser du bare an hvordan gutten din tar det. Om han vil ha deg med, så går du med ham.

Skrevet

Det var en diskusjon på det for noen uker siden, noen som var usikker på om de skulle blir med barnet. Tror de fleste kom fram til at de ikke har pleid å være med. Jeg går ut i fra at dere ville fått beskjed, og ikke minst fått et nøyaktig tidspunkt (det vil jo innebære å ta fri fra jobb for de fleste), om det er slik at dere skal være med.

Du kan jo ta en telefon å høre. Om de sier at det ikke er nødvendig, så ser du bare an hvordan gutten din tar det. Om han vil ha deg med, så går du med ham.

Me har fått vite datoen og klokkeslettet, så eg er veldig usikker på om eg skal bli med han :-(

Skrevet

Vi fikk beskjed om at en av foreldrene skulle være med. I vårt tilfelle med gutt med ekstrem sprøyteskrekk hadde det vært uaktuelt å la han gjøre det alene. Hvis ikke du har fått beskjed, kan du sikkert la være hvis barnet tåler det fint.

Caloni Makaroni
Skrevet

Me har fått vite datoen og klokkeslettet, så eg er veldig usikker på om eg skal bli med han :-(

Kan nesten høres ut som om dere skal være med da, ja. Når vi tok sprøyter på barneskolen kom bare helsesøster opp og hentet små grupper av gangen, det var jo ikke så nøye med tidspunkt da. Du får nesten ringe skolen, praksisen er vel forskjellig fra skole til skole. Så selv om alle her sier én ting, så kan det være skolen deres gjør det annerledes :)

Skrevet

Vi fikk beskjed om at en av foreldrene skulle være med. I vårt tilfelle med gutt med ekstrem sprøyteskrekk hadde det vært uaktuelt å la han gjøre det alene. Hvis ikke du har fått beskjed, kan du sikkert la være hvis barnet tåler det fint.

Håpar på at dette går fint. Han pleier som regel ikkje vera så redd av seg :-)

Skrevet

Vi har fått beskjed om å være med . Guttungen går også i 2. og de får sprøyte på fredag.

Skrevet

Tror ikke vi fikk beskjed om å ha med noen foreldre. Er det vanlig?

Gjest Shira12
Skrevet

Var på helsestasjonen med guttungen for noen uker siden, da sa helsesøster at i andre klasse skulle han få sprøyte, og da skulle jeg være med.

Skrevet

Håpar på at dette går fint. Han pleier som regel ikkje vera så redd av seg :-)

Det går nok bra. Min superredde gutt klarte det også kjempefint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...