Gå til innhold

Merkelig greie med mobilen min.

Anbefalte innlegg

Gjest SMS-trøbbel
Skrevet

Er det mulig å få virus på mobilen?

Jeg fikk en seriøs sms fra en person. Inneblandet i denne sms'en sto det deler av en annen sms som jeg har liggende lagret i utboksen på mobilen min! Sistnevnte er slett ikke en seriøs melding, og jeg har dobbeltsjekket at avsender av den første sms'en ikke har sendt den useriøse eller har hatt noe med den å gjøre.

Hvordan går slikt an? Dette har skjedd to ganger nå med to forskjellige personer som har sendt meg sms. Kan det være noe med SIM-kortet som "fuckes opp" eller noe annet feil på selve mobilen?

Skrevet

husker noe lignende med tidligere mobil for mange år siden.tror nok det er mobilen som tuller seg.klag!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme med en Nokia jeg hadde for noen år siden. Det hendte noen ganger, og etter noen dager kunne faktisk meldingen jeg hadde mottatt ligge i innboksen-fullstendig. Merkelige greier! =)

Jeg fant ut at det ikke var noe poeng i å levere mobilen til rep, for da ville jeg miste alt av innhold på den. Det var jo bare et par sms-er. Jeg pleide å be avsender sende på nytt eller ringe tilbake å høre hva vedkommende ville. =)

Men det skal jo selvsagt ikke være slik... litt kluss er det alltid med mobiltelefonene =) Teknologien, vet du...

Gjest SMS-trøbbel
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme med en Nokia jeg hadde for noen år siden. Det hendte noen ganger, og etter noen dager kunne faktisk meldingen jeg hadde mottatt ligge i innboksen-fullstendig. Merkelige greier! =)

Jeg fant ut at det ikke var noe poeng i å levere mobilen til rep, for da ville jeg miste alt av innhold på den. Det var jo bare et par sms-er. Jeg pleide å be avsender sende på nytt eller ringe tilbake å høre hva vedkommende ville. =)

Men det skal jo selvsagt ikke være slik... litt kluss er det alltid med mobiltelefonene =) Teknologien, vet du...

Det er Nokia 2100 jeg har, en veldig enkel modell. Den er flere år gammel så jeg kan ikke klage heller. Men det har ikke skjedd mer enn 2 ganger, men rart allikevel. Lurer på hva det skyldes.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Det er Nokia 2100 jeg har, en veldig enkel modell. Den er flere år gammel så jeg kan ikke klage heller. Men det har ikke skjedd mer enn 2 ganger, men rart allikevel. Lurer på hva det skyldes.

Je, jeg skjønner det ikke. Er egentlig ganske facinerende at den kan leve sitt eget liv.. =)

Gjest SMS-trøbbel
Skrevet

husker noe lignende med tidligere mobil for mange år siden.tror nok det er mobilen som tuller seg.klag!

Den er for gammel til å klage på, må snart ha en ny uansett, men det kunne vært artig å vite hva dette skyldes.

Er litt ekkelt hvis man tror man har fått noe fra en person og så har den personen ingenting med det å gjøre. Eller at jeg f.eks. sender ut noe seriøst og så får mottakeren noe som inneholder en grisesms som ligger lagret i utboksen på mobilen....

Ja, ja... Er vel ikke verdens undergang, men skal jo ikke være sånn.

Skrevet

Det er nok noe bugs i dataprogrammet på mobilen din. Går du til forhandleren så er det mulig at de kan legge inn ny program vare for deg. Men hvor mye det koster og om det er verdt det vet jeg ikke.

Nokia har endel slike feil på noen av sine mobiler.

Skrevet

Den er for gammel til å klage på, må snart ha en ny uansett, men det kunne vært artig å vite hva dette skyldes.

Er litt ekkelt hvis man tror man har fått noe fra en person og så har den personen ingenting med det å gjøre. Eller at jeg f.eks. sender ut noe seriøst og så får mottakeren noe som inneholder en grisesms som ligger lagret i utboksen på mobilen....

Ja, ja... Er vel ikke verdens undergang, men skal jo ikke være sånn.

hehe. Nei jeg skjønner det godt!Håper det ordner seg!Du får prøve sim kortet ditt i en annen mobil en liten stund,så finner du fort ut om det er mobilen eller sim kortet som tuller seg.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...