Gå til innhold

Jobber du på sykehjem?

Anbefalte innlegg

Gjest AlfaSymp
Skrevet

Jeg ønsker kontakt med folk som jobber på sykehjem. Driver med en undersøkelse.

Skrevet

Hva lurer du på?

Trengte noen til å fylle ut et spørreskjema. De må jobbe på sykehjem.

Gjest spør du
Skrevet

Trengte noen til å fylle ut et spørreskjema. De må jobbe på sykehjem.

Hva lurer du på? Jeg jobber der.

Skrevet

Kan du ikke heller spørre her? Jeg har ingen anonym e-post.

Det går nok ikke. Må sende skjema i posten.

Skrevet

En undersøkelse?? Skal dette liksom gi deg et representativt utvalg? Kanskje smartere å velge en annen innfallsvinkel enn dol?

Skrevet

En undersøkelse?? Skal dette liksom gi deg et representativt utvalg? Kanskje smartere å velge en annen innfallsvinkel enn dol?

Takk for tipset. Jeg har alt angående rekrutteringen under kontroll.

Skrevet

Har jobbet før jeg og. Det er ikke drømmearbeidsplassen, for å si det sånn. Da velger jeg heller kassa på Rema :) (som forøvrig er en utrolig flott og sosial arbeidsplass når man er ung)

Gjest milliee
Skrevet

hehe.. Var det ille?

:)

absolutt.. ser ikke hvordan folk orker bruke hele livet sitt på å jobbe på sykehjem. Er enda ung og hoppet over til en annen linje. Følte meg aldri trygg i rollen som hjelpepleier.

Og vaske kjønnsorganer daglig resten av livet?

Klarte ikke en dag til, er glad jeg slutta...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...