kokakola Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har ett stort problem jeg får utløsning så fort att jeg har så å si sluttet å ha sammleie lenger,holder jeg ut ett minutt så er det lenge for meg å jeg er litt sjinert i tilleg så da går det flere år mellom hver gang er det noe å gjøre med eller må jeg bare slutte å ha sex i det hele noe som jeg ikke ønsker,jeg elsker de sekundene men for flau til å gjøre det???Håper på ett tips såjeg kan gjøre det gjerne uten å få angst under å etterpå??? Hjeeelp å forhåpentlig vis takk.Hilsen en kjapp mann. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 øøøvelse er vel eneste middel? det finnes også endel hjelpemidler på eks kondomeriet som visstnok skal hjelpe. hav med å gå til en sexolog/lege for å få tips? 0 Siter
Henrik82 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Kondom! Men ikke to på en gang, det blir bare stress. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 åh gid det hadde vært min mann som kom så fort!Da er fdet jo bare å knulle oftere da!Har en mann som aldri kommer og jeg drømmer om en som spruter fort og ofte!Ikke noe er mer opphissende enn det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.