Gå til innhold

Når barn får barn.

Anbefalte innlegg

Gjest Chittychittybangbang
Skrevet

Jeg har en profil på sånn er nettsted og jeg har merket at det er mange unge 15/16-åringer som har fått barn eller skal ha. Jeg ser også at det er ei på 16 som allerede har et barn og som vil prøve på nytt igjen. Hun er ikke sammen med barnefaren, og har en ny kjæreste nå som hun vil begynne å prøve igjen med. Denne jenta tenker ikke langsiktig, hun har allerede et barn på 6 mndr, og nå vil hun sette til livs enda en?? Jeg bor ikke i samme by som denne jenta, men kan jeg likevel ta kontakt med barnevernet og tipse dem om dette slik at de kan kontakte byen hun bor i og gjøre noe med det? Huff, jeg tenker på denne jenta som har hodet under armen og ikke tenker på at hun må fullføre videregående og utdanning for å få seg skikkelig jobb!

Skrevet

dette har jo ingen noe med. Kan jo hende hun fint klarer å ta vare på dette barnet.

Skrevet

Om hun setter barn til livs ja. - - - :D - men ellers syns jeg du skal holde nesa di unna andres saker.

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvis hun "setter til livs" barn, så bør du reagere, ja ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Om hun setter barn til livs ja. - - - :D - men ellers syns jeg du skal holde nesa di unna andres saker.

Du rakk det før meg ;)

Gjest Aviaana
Skrevet

Du må gjerne spørre henne om hvordan hun klarer dette økonomisk. Det er jeg mest nysgjerrig på.

Skrevet

Hehehehe.

Skrevet

Du må gjerne spørre henne om hvordan hun klarer dette økonomisk. Det er jeg mest nysgjerrig på.

Tja - min datter hadde oppmot 21000 utbetalt da hun var elenmor som gikk på skolen - så de sulter ikke akkurat ihjel.

Gjest Aviaana
Skrevet

Tja - min datter hadde oppmot 21000 utbetalt da hun var elenmor som gikk på skolen - så de sulter ikke akkurat ihjel.

Fikk hun engangstødnad?

Gjest girasol
Skrevet

Hvis hun "setter til livs" barn, så bør du reagere, ja ;)

*lol* Tenkte jeg skulle kommentere det samme

Gjest ikke signatur nå
Skrevet

Det er mer enn vi har i inntekt det.

Skrevet

Det er mer enn vi har i inntekt det.

ja - jeg har ikke så mye utbetalt etter 30 år i arbeidslivet.

Skrevet

Hvor i all verden kom alle de pengene fra?

Skrevet

Hvor i all verden kom alle de pengene fra?

Stipend - barnetrygd, barnebidrag, kontantstøtte, fri barnehage, bostøtte, overgangsstønad.

Skrevet

Stipend - barnetrygd, barnebidrag, kontantstøtte, fri barnehage, bostøtte, overgangsstønad.

Det kan vel ikke være riktig at hun fikk _både_ kontantstøtte og fri barnehage samtidig?

Skrevet

Det kan vel ikke være riktig at hun fikk _både_ kontantstøtte og fri barnehage samtidig?

Nei, og man får ikke fullt stipend og overgangsstønad samtidig heller.

Skrevet

nei -det gjorde hun kanskje ikke - men alt dette vet jeg hun fikk - til hun var 3 år,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...