flisa Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Nei, og man får ikke fullt stipend og overgangsstønad samtidig heller. Hun fikk det - og nå har de gjort det om til gjeld -stipendet - fordi hun sluttet skolen - så nå er det ikke fett - for å si det sånn.. Men for en som klarer å styre pengene - er det ikke noen problemer med å overleve som enslig mor -og gå på skolen. 0 Siter
org Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hun fikk det - og nå har de gjort det om til gjeld -stipendet - fordi hun sluttet skolen - så nå er det ikke fett - for å si det sånn.. Men for en som klarer å styre pengene - er det ikke noen problemer med å overleve som enslig mor -og gå på skolen. Ei stund, til barnet er over en viss alder, vel? 0 Siter
Atene Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hun fikk det - og nå har de gjort det om til gjeld -stipendet - fordi hun sluttet skolen - så nå er det ikke fett - for å si det sånn.. Men for en som klarer å styre pengene - er det ikke noen problemer med å overleve som enslig mor -og gå på skolen. Jo, men det er sånn det gjøres for alle. Først får man stipendet, og når lånekassen oppdager at man fikk overgangsstønad også, over en viss grense, omgjøres stipendet til lån. Selv om man står til eksamen. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Stipend - barnetrygd, barnebidrag, kontantstøtte, fri barnehage, bostøtte, overgangsstønad. Jeg må si jeg synes det er litt rystende at man kan få så mye. Folk flest må jo klare seg på mye mindre. 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg må si jeg synes det er litt rystende at man kan få så mye. Folk flest må jo klare seg på mye mindre. Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.