Gå til innhold

Blokkert frå msn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis kan ein finne ut om ein har blitt blokkert på msn av andre?

Skrevet

Vet ikke, men om noen har gjort det, så er det kanskje noen du alikevel ikke ønsker å prate med?

Skrevet

Inne på verktøy, alternativer, personvern (venstre side). Der står det kontaktliste. se der hvem som har lagt deg til i listen sin.

Lykke til!

Skrevet

Inne på verktøy, alternativer, personvern (venstre side). Der står det kontaktliste. se der hvem som har lagt deg til i listen sin.

Lykke til!

Takk takk :-)

Skrevet

Lykke til!

Nei - det er oversikten over hvem du selv har blokkert.

Skrevet

Så en reklame på nett om akkurat det der! Tror det var Biip.no??

Skrevet

Så en reklame på nett om akkurat det der! Tror det var Biip.no??

hm, går det an å blokkere kven ein vil ha mail frå og ikkje og??

Skrevet

hm, går det an å blokkere kven ein vil ha mail frå og ikkje og??

Ja - under filtere-

Skrevet

Lykke til!

Men det er ikke nødvendigvis samsvar mellom hvem som ligger på lista og hvem som er blokkert eller ikke! Det går an å slette noen fra lista uten å blokkere, og det går an å blokkere noen uten å slette.

Jeg kjenner ikke til noe som kan fortelle deg om du er blokkert, men det finnes verktøyer som kan sjekke om en person er pålogget. Dersom denne personen er online, og h*n i din liste står som offline, er du høyst sannsynlig blokkert.

Det finnes flere sånne steder du kan sjekke det, feks http://www.blockstatus.com/msn/stchecker

Skrevet

Nei - det er oversikten over hvem du selv har blokkert.

Jeg får frem en liste der èn mangler. Han ligger på kontaktlista mi,så jeg regner med han har blokkèrt meg. Også fordi han nærmest aldri er pålogget....

Det står "se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin" VIS

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får frem en liste der èn mangler. Han ligger på kontaktlista mi,så jeg regner med han har blokkèrt meg. Også fordi han nærmest aldri er pålogget....

Det vil ikke fremgå av den lista om du er blokkert eller ikke.

Men hvis en person sletter deg fra lista si, så kan du se at han ikke lenger er på lista over hvem som har lagt deg til.

Skrevet

Ja, det var det jeg mente. Jeg fant i allefall ut at en jeg kjenner hadde fjernet meg på den måten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...