Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det blir noe. Hvis de begynner så merker vi det når de søker etter folk i reklamepausene på tv tror jeg...

Skrevet

Det er fortsatt mulig å håpe i det lengste på at det ikke blir.

De hadde vel vært i gang for lengst med casting-reklamen om det skulle bli noe.

Konseptet har overlevd seg selv mere enn 1 gang for å si det mildt.

Skrevet

Jeg er så politisk ukorrekt at jeg syns Big Brother er morsomt. :)

Skrevet

Jeg er så politisk ukorrekt at jeg syns Big Brother er morsomt. :)

Big brother gir usedvanlige dårlige signaler til de som er ungdommer. Synes det er et program som burde vært forbudt.

Skrevet

syns jeg har hørt noe om det for en stund sida, men husker ikke når. Håper det begynner igjen :)

Skrevet

Big brother gir usedvanlige dårlige signaler til de som er ungdommer. Synes det er et program som burde vært forbudt.

Jeg har ikke noe problem i å være enig med deg i at programmet bygger opp under dårlige rollemønstre for ungdom. Men det er nå morsomt allikevel.

Gjest ikke denne våren
Skrevet

Big Brother kommer ikke denne våren her har de visst bestemt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...