Mista nikket Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tror sikkert at nordlenningene hadde klart seg bra her også, eller?:-) http://www.kgw.com/sharedcontent/VideoPlayer/videoPlayer.php?vidId=114046&catId=131 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hehe, skikkelig glatt, i tilleg var det en der som kjørte altfor fort, lurer på hva han tenkte på. Ikke var de vant til vinterføre og ikke hadde de vinterdekk. De hadde ikke sklidd så voldsomt hvis de hadde hatt skikkelig dekk. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Hehe, skikkelig glatt, i tilleg var det en der som kjørte altfor fort, lurer på hva han tenkte på. Ikke var de vant til vinterføre og ikke hadde de vinterdekk. De hadde ikke sklidd så voldsomt hvis de hadde hatt skikkelig dekk. Der kan en snakke om at glatta kom som julekvelden på kjærringa:-) Men jeg tenker på de folka som sto i gata. Da var flaksa større enn vettet. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Der kan en snakke om at glatta kom som julekvelden på kjærringa:-) Men jeg tenker på de folka som sto i gata. Da var flaksa større enn vettet. Hehe, ja de la jeg også merke til og tenkte at hvordan kan de være så dumme som å oppholde seg der. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Har aldri sett maken... Ikke jeg heller, men de er kanskje ikke så vant til vinterføre der de er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.